Ik dacht dat ik mijn cyclus nu zo onderhand wel kende maar afgelopen ronde was er weer zo 1 waarvan ik ga twijfelen. Ik had mijn ei nl. op dag 10 en 4 dagen voor NOD (8dpo in mijn geval) heb ik een dag heel veel doorzichtig slijm verloren vermengd met bloed. 2 dagen voor NOD 's avonds laat 2 grote (zo groot heb ik ze nog niet gezien) stolsels verloren en een menstruatie die voor mij gevoel lang duurde (5 dagen, normaal 3 of max 4) Gisteren voor alle zekerheid een testje gedaan en die was negatief. Niet dat ik dacht dat ik zwanger was maar gewoon omdat deze ronde zo raar eindigde. En ook omdat ik andere klachten had dan anders. Flink misselijk, veel honger, heel erg moe. Dat heb ik andere rondes ook gehad maar niet zo erg. Nu ga ik na lange tijd maar weer gebruik maken van ovulatietesten omdat ik niet meer weet wanneer ik mijn ei kan verwachten. Normaal gesproken dag 14 of 15 (voorheen dag 17-20) Kan dat vele slijmverlies, de grote stolsels en de lange menstruatie wijzen op een mislukte innesteling? Of merk je daar echt helemaal niets van? Wie heeft zoiets ook al eens meegemaakt ? xx
nooit meegemaakt, maar klinkt idd als een soort vmk.. ik hoop dat je spoedig zwanger mag zijn.. KNUF!
Normaal merk je daar niet veel van... maar bedenk dat ca. 50% van de menstruaties eigenlijk VMK's zijn.... Het kan ook gewoon een natuurlijke grote schoonmaak van je lijf zijn. Mijn ongi's zijn ook dan lang, dan kort, dan veel bloed, dan weinig bloed....
Dank voor jullie reacties. Mijn gevoel zegt inderdaad een vmk. Zondag had ik nog best veel bloedverlies. Gisteren eigenlijk niet meer en nu weer maar heel donkerbruin. Ik weet echt niet wat mijn lichaam doet op het moment. Ook regelmatig steekjes in de onderbuik. Nu een kwestie van afwachten tot mijn volgende hopelijke eisprong. Ik ben in ieder geval al begonnen met ovulatietesten.