kan iemand ajb kijken? snap er niet meer van....stomme temp!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door helena115, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    #1 helena115, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    lieve meiden,

Dit is de 2 e maand dat ik temp. Vorige maand gewone cyclus gehad, 2 dage n posovu test ging temp omhoog.

Deze maand tegelijk me mijn pos ovutest heel vruchtbaar slijm, de dagen ervoor de gewoonlijke ovulatiepijn die ik altijd heb.
    Mooie dip 2 dagen erna, en nu zit ik na paar dagen stijgende temp weer op mijn lage begincyclus temp?????36.7

Het enige rare is dat ik CD 15-18 bloedverlies had, meer dan spotting, was helder rood bloed, niet veel. maar met klussen leek het wel ongesteldheid. HEb eerder ovu bloeding gehad, maar dan minder.

Wat denken julie? Of herkend iemand dit?

alvast heel erg bedankt!

lfs

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi hoi!

Wat een wervelstorm aan temperaturen zeg! Ik denk toch echt dat je ei op dag 21 gesprongen is en dat je nu op 8 DPO zit. Heb jij je ovulatiepijn en andere symptomen ook ingevuld op FF? Misschien dat FF mede door alle symptomen die je invoert een ei dag prikt. Ben benieuwd wat je temp morgen gaat doen! We blijven je volgen! Succes!!

3. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Haai

Ik denk ook op dag 21 je ei.

Groeten,
    September

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @kris34 en september1919 dank voor jullie reacties.
    hahah idd een wervelstorm aan tempen, snap er niets van.

nu weer 2 dagen 36.9.
    Moet zeggen dat weekje voor positieve ovutest niet erg lekker was, beetje overwerkt die week en stress dus. misschien daarom iets hogere temp dan normaal. meestal issie 36.6-36.7.

Ik voer ook al mijn symptomen in, ovupijn, weinig slaap etc.
    kan ook dat FF geen datum prikt omdat mijn gemiddelde door weekje niet lekker zo hoog ligt.

als er nog iemand een mening heeft over dit idiote kaartje hoor ik die graag!

x

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    duidelijk: dag 21 je ei.

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @mamakitty, echt? CD21 zeggen er meer, geeft me wat rust.
    was bang geen ei gehad te hebben, terwijl ik een heleboel ei achtige symptomen heb ghad.

wordt zo onzeker van die constant dalende temp.

xxx

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Nou meiden,

Ik begin te denken dat er iets met mij nthermometer is.
    Heb zo'n goedkope digi van kv.
    nu is daar niets mis mee natuurlijk. maar normaal ls ik tempte nakorte tijd duidelijke harde piep. al een week geeft ie 3 van de 4x geen piepje en lig ik maar te w8en en na tijdje check ik temp.

vanochtend heb ik proefje gedaan. met mij neigen piepjesloze thermometer heb ik 36.7, met een dure oorthermometer 36.9 waar je ook nog iets bij op kunt tellen gezien t in je oor is en niet inwendige meting.

Zou ik dus al een weekje verkeerde tempen hebben geregistreerd?

wat vinden jullie?

xxx

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Helena,

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij.....

Maar ik denk dat jij hem ook op dag 21 hebt gehad hoor...

Ik temp dan al 3 jaar lang. Maar dit is de eerste maand dat ik er geen houtje meer van snap.
    Misschien weten ook de andere dames hier hoe of wat over mijn tempstaatje?? Als ik het hier erbij mag zetten Helana??
    Meestal is ie na me ei boven de 37, maar nu dus niet. Naar mijn idee heb ik op de eerste tempdip vruchtbaar slijm geconstateerd, maar FF geeft later aan. Ook ben ik nu sinds 5 dagen aan het vloeien, tenminste eerste dagen was het roze en slijmerig daarna 1 dag wat meer en nu heel donkerbruin. Normaal gesproken heb ik ook een voelbare eisprong, deze maand niet gevoeld voor het eerst, maar heb een emotionele gebeurtenis achter de rug. Ben nu wel heeeeel erg moe, misselijk, heb het snel koud en een rare hoofdpijn aan een kant, bloeddruk bij de huisarts was ook iets verhoogt.

Misschien dat we het samen af kunnen wachten Helana??

Liefs van mamatje

9. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Sluit je aan mamatje! :)

Ik zie bij jou op dag 20 ei, ach ja misschien moeten we ook niet teveel laten leiden door een computerprogram. verloskundige mirjam van ZP zegt ook dat ik op mijn lijf zegt moet vertrouwen.
    allebei maandag nod, spannend hoor. ga jij wachten emt test als je gen ongi hebt? ik wel.

Als ik bij ff vandaag hogere temp invul (mijn oortemp:)bij vandaag geeft 1 oct ei aan, kan echt niet volgens mij, had dagen ervoor vr slijm en positieve ovu test. (dan zou ik ook er behoorlijknaast geklust hebben...)

fijn dat jij ook op CD 21 een ei ziet:)
    Nog iemand zijn mening over dit achterlijke tempstaatje?

xx

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik zou iig eennieuwe thermometer aanschaffen... als ie voorheen piepte en nu niet meer... hmm, klinkt als stuk gaan..:p

Maar van je kaartje kan ik ook niet meer zinnigs zeggen als CD21 ei...

Succes de laatste paar dagen van je cyclus!

Knuf Sookie

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Helena, fijn dat ik me mag komen aansluiten bij je!!

Het rare alleen is al wel dat ik al roze vloei een paar dagen en nu donkerbruin....dus jij denkt op dag 20 me eisprong, ik heb het idee dat ik hem later gehad heb. op dag 27. Weet niet of ik ga testen, ligt er helemaal aan of me temp nog stijgt of niet...

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    enne Helena een oorthermometer is niet de meest betrouwbare methode...

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    STIJGSTIJGSTIJGSTIJGSTIJGSTIJGSTIJGSTIJGSTIJGSTOMMETEMP!
    hihihi, deze is voor ons allebei mamatje.

weet dat oortemp niet echt betrouwbaar is, ga vanaaf nieuwe kv thermometer halen. morgenochtend probeer ik ze allebei.

@sookie dank voor je reactie

wie o wie wil raden wanneer mamatje n mij 's ei is geweest:)
    (of wil zijn mening op loslaten op 2 rare temp kaartjes?)

xx

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    haha die helena,wat hebben we als prijs voor de winares hihi! weet je...ik denk dat het vloeien bij mij wel gewoon een doorbraakbloeding is...helaas ach ja wacht nog ff me temp af van komende dagen...

oke je koopt morgen een andere! das beter!

groetjes van mamatje

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena, hoe was jouw temp vamorgen? die van mij 3 x pet! 36.5. als ik hem bij ff zo neerzet, geeft ie helemaal geen ei meer aan. vul ik bij 4 okt light in bij hoe je vloeit dan geeft ie een nieuwe cyclus aan en dan geeft ie wel een vermoedelijke eisprong aan, maar bijna op het einde van die cyclus...beetje erg laat....heb bijna de neiging om er mee te gaan stoppen...ik weet het niet meer. zulke lage temps nog nooit gehad. ben het spuugzat aan het worden...

16. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Goedemorgen mamatje,

Nou hier hetzelfde hoor...
    Mijn haaietanden op de grafiek gaat steeds meer naar beneden...36.6-36.7 vanochtend.

Ik baal ontzettend net als jij. Spuugzat is het juiste woord.
    (Moest net ff huilen, iedereen om me heen wordt maar zwanger)

Waar geeft hij je evt. late ei aan? op CD 27?
    Vorige maand had ik een mooi duidelijk temp grafiekje, jij ook overigens, dat sterkte me, want ik dacht ook al duurt het langer mijn lijf doet het goed.

Het is door omstandigheden al een niet zo fijne periode voor me, ben best kwetsbaar op het moment en wordt heel onzeker van deze rare grafiek. kan het er net even niet bij hebben denk ik. Als ik iets sterker in mijn schoenen had gestaan momenteel had ik er misschien wat makkelijker mee om kunnen gaan.

ik geef je een hele dikke knuffel mamatje! Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid en anders de komende cyclus een NORMALE tempcurve met een mooie dikke vette PLUS op het eind:)

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena,
    jij krijgt van mij ook een dikke megaknuffel! kan ook wel janken op dit moment, idd veel bekenden van me om me heen raken ook zwanger. zelfs niet gepland of pas maar net bezig, vind het leuk voor ze en ben ook blij voor hun...maar het doet wel pijn. hoelang ben jij al bezig? ik in totaal 3 jaar, met waarvan zeker weten 4 prille miskramen. vraag me af of het nog een keer zou mogen lukken...

dikke knuf van mij

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Helena, ik zou als ik jou was deze ronde gewoon stoppen met tempen, en volgende ronde fris starten met een nieuwe thermometer.. Enne, laat je niet zo op je kop zitten door je tempkaartje, dat je nu ineens lagere temps hebt kan aan zoveel dingen liggen, aar in de eerste plaats nu al eaan de koudere temperaturen s nachts.. De hoogte van je temp maakt eigelijk ook niet zoveel uit, als je er maar een lijn in kan vinden. En aangezien jou thermometer de geest heeft gegeven, is deze curve ook niet betrouwbaar.

Dus meid, kop op! Komt goed!

Knuf Sookie

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    En voor jou Mamatje77, ook kop op! Onze tijd komt wel! Echt!
    Vertrouwen blijven houden, en je leven met plezier blijven leven!

Knuf Sookie

20. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0

dank liever Sookie!

mijn thermometer was toch niet zo stuk als ik dacht, mijn nieuwe geeft evenveel aan als oude...
    zou idd aan kouder worden kunnen liggen. Ik heb geen verwarmining op de bovenverdieping waar ik slaap, best fris als je opstaat:)

@ mamatje hoe is het met jou?
    heb overigens ook een bloeding gehad tussendoor, als ik daar light invul geeft ie ook een neiwue cyclus aan, maar lijkt me onwaarschijnlijk gezien ik paar dage na bloeding positieve ovu test had. en vruchtbaar slijm.
    Mijn temp staatje is RAAR!
    heb p CD20 pos ovulatietest gehad van CB digi, dagen ervoor ovupijn zoals altijd, heel erg vruchtbaar slijm en toen...na CD21 temp dip en geen ovu pijn meer, dan weet ik ltijd dat momentje voorbij is. na de kleine stijging, zigzaggen en nu weer laag maar constant. ?????

kan iemand er nog iets zinnigs over zeggen?

liefs helena

Deel Deze Pagina