Hoi, Ik temperatuur en doe ovulatietestjes.. vorige 2 cyclussen had ik echt knalpaarse ovulatietestjes. Nu nog geen knaller gehad maar al wel heel donker. Vorige cyclus ook een aantal x bijna tegen een positieve aagezeten en uiteindelijk weer een knaller paarse, dus eigenlijk wacht ik op die paarse. Maar vanmorgen ineens mijn temperatuur heeeel erg gedaald, iemand een idee hoe dat kan? Bovenste is mijn ovulatietestje van net Daaronder van gisteravond.
Voor zover ik op je foto kan beoordelen is die van gister positief. Temp dip rond ovulatie komt voor en dan zal vanaf morgen/overmorgen je temp gaan stijgen. Ben benieuwd
Ja ik ben ook benieuwd gezien ik andere keren een paarse testtreep had en daar zat ik ook op te wachten maar die temperatuurdip zorgt voor wat verwarring.. Dit is het testje van gister rond 12u.
Hi! In mijn ogen is je test van gisteren ook positief hoor, ik zou voor de zekerheid doorgaan met testen en blijven klussen (mits dat lukt natuurlijk).Van temperaturen weet ik niet zoveel. Succes en veel plezier
Ohhh dan gaan we het vanavond nog even gezellig maken Ik blijf wel ff testen omdat ik nieuwschierig ben of de testjes dan toch gaan aflopen. Vorige cyclus was hij zo donker paars en daar zat ik op te wachten. Deze is van vorige cyclus..
Dat is wel een mega knaller haha Die van gister is echt positief! Vanaf dat de teststreep even donker is als de controle streep
net wat vruchtbaar slijm dus denk toch dat hij er echt aan gaat komen! bedankt voor het meekijken dames!
Gisteren een positieve test en dan binnen 48 uur een eisprong. Ik denk nu de dip voor je eisprong. Als het goed is (want een lichaam kan altijd nog wat anders besluiten) gaat je temperatuur vanaf morgen stijgen. Have fun
Wow wat een donkere testen krijg jij! Ook lang positief. Je zal uiteindelijk aan je temp gaan zien wanneer dan echt je eisprong was. Ik zit al dagen met een net niet positieve ovu test. Maar 3 jaar terug waren ook de positieve testen niet zó donker