Dames Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de kV + - test. Vandaag gedaan wel met licht geconcentreerde urine maar negatief! Ben overtijd wel pas 1 dag maar ben ik anders nooit . Tis frustrerend!!!
Ik heb twee keer getest hiermee! 1x op mn nod, negatief en niet zwanger! 2e x 1 dag na mn nod en een dikke plus! Ze reageren niet snel! Misschien die 2v5 van de kv proberen?
oke was gisteren 1 dag overtijd en met avondurine gedaan (moet niks uitmaken) maar was ini mini plasje want had uur daarvoor ook al geplast eind van de week test ik nog een keer. Gefeliciteerd met je zwangerschap Marievs
Bedankt! Ben benieuwd naar je volgende test! Hoop dat hij positief is! Ze hebben echt heel veel hcg nodig die van de kruidvat met + en -! Kan dus nog allen kanten op . Duim voor je!
3 dagen na NOD getest zie resultaat in mijn fotoalbum!! Heb gisteren ook nog een 2v5 gedaan de controlegroep op beide testen is even duidelijk als de teststreep!
Mooie testen melkchocolaatje. Had je mijn testen in het juli forum gezien? Mijn +/- test is iets donkerder, maar de 2v5 is hetzelfde als bij jou. Fijn he, zulke testen rond de 4 en een halve week. Heb je al getest gaab?
Ga jij nu nog een keer een test doen? Heb er nog 1 liggen en wil graag nog een keer testen, maar probeer het niet te doen.
Hier geen goede ervaring met die kv plus testen heb nog foto's in album staan was toen echt niet zwanger en wel een duidelijke streep! Nu wel zwanger alweer bijna 19 weken
Oh, das wel raar zeg! Ik heb eerst met 2v5 getest en een dag later met die! Dus ik wist al dat ik zwanger was toen ik met die +/- test ging testen! Ook mvm test was positief en afgelopen maandagavond met 2v5 twee gelijke strepen! Wel balen zeg, je wordt blij gemaakt terwijl het niet zo is !
Andere testen zijn bij mij ook negatief. Ben nu 6 dagen overtijd, hoop dat mijn menstruatie gauw doorzet kennen we verder