ovulatie wel of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lisje, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Hoi, ik heb een vraagje,

ik ben op 6 mei gestopt met de pil en heb nu netjes 2 x een cyclus van ongeveer 28 dagen gehad, en ook erg duidlijk mijn eisprong gevoeld..
    Nu ben ik met ovulatietesten aan de slag gegaan en is het volgende aan de hand

1ste 3 dagen gewoon 1 streep ( controle streep) en netjes 4 uur van te voren niet geplast zoals er beschreven stond.

de laatste 2 dagen een 2de vage streep ( maar staat alleen streep even donker of donkerder is positief) en ivm lichte blaasontsteking ook een half uur voor het testen nog geplast.
    :oops:
    ik heb wel een beetje buikpijn gehad gister , meer een ongesteldheidsbuikpijn.. maar niet zo'n heftig gevoel als de 1ste 2 x van mijn eisprong... betekend dit dat ik geen eisprong heb gehad, of kan het dat mijn plas niet geconcentreerd genoeg was?
    :rolleyes:
    Liefs Lisje

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Lisje,

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen wat het geval was bij jou, waarom die streep niet donkerder was. Het kan inderdaad zijn dat de je urine niet geconcentreerd genoeg was. De kramp in je onderbuik kan de ene keer wat meer zijn dan de andere keer. Veel vrouwen merken het niet eens wa neer ze de eisprong hebben€.
    Het kan gewoon heel goed zijn dat je toch een eisprong hebt gehad...

Lonneke

3. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Hoi Lonneke, hartstikke bedankt voor je reactie.. ik zal het maar gewoon even moet afwachten.. ik heb natuurlijk de gebruiksaanw. niet helemaal opgevolgd omdat ik zo ontzettende druk voelde constant om te plassen..

Liefs Lisje

Deel Deze Pagina