Hoi Allemaal Ik heb een vraag, misschien kan iemand mij hier een beetje mee helpen. Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te raken, deze maand heb ik voor het eerst de Temperatuur methode geprobeerd. Voor mij was dit echt SUPER want nu weet ik eindelijk wanneer ik mijn ei heb ( heb ook Ovutest gebruikt)...hiervoor hebben we dus eigenlijk elke keer juist op de verkeerde dagen geklust Stommie he hahah Ik zit nu op dag 11 DPO en op dag 9 en 10 DPO had ik wat heeel licht bruinverlies (alleen bij het afvegen), vandaag heb ik nergens meer last van en mijn NOD is over 4 dagen. Wat zou dit kunnen zijn? ik heb dit nu echt voor de eerste keer dus ben benieuwd wat het is. Dit is trouwens mijn kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/2917d3 Groetjes Miempje!
ik heb precies hetzelfde gehad..alleen een week na mijn ei al...beetje roze savonds bij t afvegen en een beetje bruin sochtends bij t afvegen. daarna niks meer! heb dit ook nooit eerder gehad, dus stond er ook wel van te kijken. t zou zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar helaas is dat echt nog even afwachten tot nod! maar die van jou is al snel dus ik hoop een positieve test over 4 dagen meid! ik duim voor je!
Ja ik hoop ook echt op een positieve test Maar ik wacht het wel even af, misschien gaat mijn tempteratuur nog flink dalen en dan wordt ik gewoon Ongie...Wanneer is jouw NOD??? ook spannend voor jouw misschien wel innesteling geweest??? Spannend spannendd
mijn nod is pas aanstaande donderdag! pff duurt nog zooooooooo lang! word gek van t wachten haha hoop dat de dagen een beetje snel gaan, ook voor jou natuurlijk! spannend he allemaal? !
ja de dagen duren altijd lang, maar ik probeer me er niet teveel op te focussen anders ben ik straks weer zo teleurgesteld..Maarja we gaan iedergeval flink duimen hopelijk is het voor ons beide positief
Bij mij betekent het altijd een naderende ongi. Maar omdat jij het nog nooit hebt gehad, zou het zomaar een goed teken kunnen zijn!
saskia, had jij dat dan ook altijd 9 dagen voor je ongi al?of een paar dagen ervoor pas? en miempje we gaan zeker hopen op een positieve test voor ons
Nou ik hoop echt dat het iets Positiefs is...maar ik denk het helaas niet Maar jullie horen zeker hoe het af gaat lopen
Hoi meiden, Spannend allemaal hè??? Zit in ronde 2 voor een 2e kindje.. En ook ik heb afgelopen wat licht bruin verlies gehad.. Heb dit ook nog nooit eerder gehad. Omdat m'n cyclus tussen de 5 en 4 weken schommelt, weet ik nooit zo goed wanneer m'n ei is geweest. Maar zou pas op z'n vroegst zaterdag ongesteld worden, dus vind het raar dat ik woensdag bruinverlies had (en daarna helemaal niets meer) Ook ben is sinds vandaag misselijk.. Maar wil niet teveel hopen, en ga nu "gewoon" wachten tot 4 september. Dat is m'n NOD dag als ik uitga van 5 weken.. Zal voor iedereen duimen!!!
hey even update, mijn temp is flink gedaald en ik heb meer bruinverlies, dus ik denk dat over 2 daagjes mijn ongie flink gaat doorbreken :x op naar de volgende ronde denk ik
he balen zeg! ik hoop dat t toch nog positief blijkt te zijn en anders vol goede moed naar de volgende ronde! dikke knuffel!
@ Miepje ik had het ook vier dagen voor nod. Gisteren was eindelijk mijn nod niet ongesteld geworden alleen nog wel steeds een klein beetje bruin verlies. Net een test gedaan en negatief. moet dus afwachten tot het komen gaat. Of later nog een x een test doen. Hoop op het laatste en dan positief testen Laat je even weten hoe het bij jou gegaan is?
Hier nog een wachtende vandaag dag 38 en onregelmatige cyclus zie banner, gisteren negatieve test. Vorige week 4 dagen bruinverlies gehad klein beetje, sinds afgelopen donderdag niks meer (ja klein beetje wit slijm) dus we moeten maar geduldig afwachten al is dat niet mijn sterkste punt. Succes allemaal op het wachtbankje!
Goedemorgen meiden, Even een update, na mijn eisprong had ik ook slijmverlies, ik hoopte echt dat het positief zou zijn maar helaas. Eergister was mijn temp 0,8 graden naar beneden gekelderd, en vandaag was die alsnog laag en nu voel ik echt dat mijn menstruatie door gaat breken. Dus het was gewoon een soort van voorbode van mijn menstruatie dit keer, hopelijk volgende keer beter nieuws Enige positieve aan deze maand is dat ik nu precies weet wanneer mijn ovulatie is dus kunnen we goed klussen haha Ik zal veel duimen voor degene die nog aan het afwachten zijn
Hoi Meiden, Vrijdag zou ik kunnen testen, maar was gister zóóó misselijk, dat m'n hubby een test heeft gekocht.. BEN ZWANGER!!! Ondanks dat vrijdag m'n NOD zou zijn, kwam er een vette streep op het schermpje.. 8) Dus waarschijnlijk was m'n bruinverlies echt innestelingsbloed.. Hoop dat het bij jullie ook allemaal zo afloopt
Normaal zo'n 3 dagen voor NOD, maar de afgelopen keer was het 5 dagen voor NOD en een paar rondes eerder ineens 7 dagen voor NOD. Ik kan er echt geen pijl meer op trekken