Geen eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Friesje203, Feb 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

Dec 31, 2014
    1,142
    844
    113
    Gisteren gelukkig 'al' na 41 dagen mijn menstruatie doorgebroken.mdit is voor mij tot nu toe de kortste cyclus (deze cyclus continu 1 tarwekiemcapsule genomen oer dag, misschien heeft het geholpen.
    Maar in mijn ovulatietesten en temp vind ik geen eisprong.
    Ik was al van plan om maandag de huisarts te bellen, maar misschien hebben jullie een andere visie?

Oh ja, fijne Valentijnsdag! <3

Attached Files:

2. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

Dec 31, 2014
    1,142
    844
    113
    Hier ook mijn temp kaart:

Attached Files:

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen op 23-1 je piek,men vlak daarna dus eisprong? Dan zou je een LF van 18 dagen ofzo hebben, wel lang maar zou kunnen.
    Maar met zulke lange cycli zou ik misschien toch maar even naar de dokter gaan idd. Het zou nog van de pil kunnen komen maar ook pcos kunnen zijn, zie mijn cycli. Ik heb overigens ondanks pcos wel gewoon eisprong en ben zonder medicijnen zwanger geraakt. Daarnaast veel vriendinnen met pcos die met clomid snel zwanger werden. Veel succes!

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Lastig te zeggen..
    Ik zou adv je ovulatietest zeggen dat je LH piek op de 23ste begonnen is.
    Maar aan je tempkaartje is weinig te zien rond die dag...wel een paar open bolletjes waardoor je temp rond die tijd niet echt betrouwbaar is.
    Het zou een LH piek kunnen zijn met een lege follikel, dus een soort eisprong zonder werkelijk eitje, maar het zou ook een gewone eisprong kunnen zijn...de gyn kan daar meer over zeggen als ze je een cyclus gaan volgen.

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Ik weet het niet.
    Ik ben niet thuis in temperaturen.
    Rond de 23 e lijkt idd je LH piek in gang gezet, maar is geen positieve test. Dan moet de testlijn net zo, of donkerder zijn als de controle lijn. Kan zijn dat jij je piek gemist hebt?
    Ik heb deze ronde en had vorige ronde ook van die vage testen.
    Maar ik denk dat het onmogelijk is om zonder bv echo's met zekerheid te zeggen of je wel of geen eisprong hebt.
    Zo zo handig zijn als er gewoon een luikje in je buik zat he, en we gewoon af en toe konden kijken..!!

6. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

Dec 31, 2014
    1,142
    844
    113
    Hihi ja een luikje, lijkt me heel erg handig.
    Ja de 23e dachten wij zelf ook dus toen wel aan het lussen geweest en ook 2 weken later een tekstje gedaan, maar negatief helaas.

Klopt adrianna, FF gaf ook eerst wel een eisprong aan maar vond de temperaturen later niet goed genoeg om dit duidelijk aan te geven..
    Vorige ronde halen ik ook ovutesten gebruikt maar ook toen hagen knallers gehad.. Denk dus eerder dat er gewoon geen ei is.

Thanks voor je positieve berichtje Eva, ik ben namelijk bang dat het PCOS is.. Voor de pil was het ook bij onregelmatig zoals ik me nu nog kan herinneren..

Morgen de HA maar bellen, vragen wat zij er van vinden..

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Als ik kijk naar je ovulatietesten zou ik denken piek in gang gezet op CD 21 (23-1) en dan eisprong op CD 22 (24-1) of CD 23 (25-1), maar dan gebeurt er weinig spannends in je tempkaartje

Als ik kijk naar je tempkaartje zou ik denken dat je ei geweest is op CD 28 (30-1) Dan zou je een LF van 14 dagen hebben gehad, maar rond die tijd zie je weer niks gebeuren op de ovu's

Heel vreemd dit! Zou ook gewoon met dit verhaal naar de dokter gaan.

8. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Veel succes, ik hoop dat ze je snel verder kunnen helpen en je gauw een heuse pcos baby zult hebben ;) want die zijn er dus gewoon :)

9. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

Dec 31, 2014
    1,142
    844
    113
    Vanmorgen bij de HA geweest en doorgestuurd naar de gynaecoloog.
    Dus nu wachten op de oproep...

Share This Page