Ovulatie/zwanger worden na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Birdy85, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij je gebruikersinstelling staat links onderaan een kopje met bijlagen, die kun je verwijderen en dan heb je weer genoeg ruimte. ;)

Ik ga zo even kijken.
    Ondertussen is het bloeden hier goed doorgezet en ben ik na 40 dagen ongesteld.

2. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Hoi meiden!

Dus bij jou runner heeft de menstruatie nu toch doorgezet. Jammer natuurlijk, maar goed weet je wel zeker dat je cyclus weer op gang is.

Hier nog altijd niks, zit nu al op dag 48 van mijn cyclus. Als er de komende dagen nog niks komt dan maar weer in het weekend testen. Ben sinds afgelopen weekend wel ineens met vlagen misselijk en een paar keer duizelig geweest. Heb ook weer regelmatig een drukkend gevoel aan de linkerkant van mijn buik. :( We zullen zien...

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier minder leuk bericht. De gyn verteld over het bloedverlies, hij ging gelijk een echo maken. Vertelde me dat er nog steeds wat weefsel zat. Ik mocht me weer aankleden.. Toen begon de ellende. Eerst gelijk bloedprikken voor m,n HB (bekend met chronische bloedarmoede) Vervolgens een spoedafspraak en mag me morgen ochtend 8 uur gelijk weer melden. Hij wilt toch met een cameratje in m,n baarmoeder kijken en proberen het eefsel weg te halen, ook gelijk antibiotica omdat hij vermoed dat er ook een lichte infectie zit. Lukt het mogen niet op deze manier het weefsel te verwijderen moet ik opnieuw gecurreteerd worden.. Ook was m,n baarmoedermond gewoon gesloten. k trek dit niet meer. 21-2 kregen wij tot ons grote verdriet te horen dat het vruchtje weg was. En nu loopt alles nog door elkaar. Wanneer kunne wij verder? wanneer houd dit op?

4. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Ah nee he... Kan begrijpen dat dit even too much is. :( Ik hoop zo voor je dat ze het morgen dan kunnen behandelen! In ieder geval heel veel sterkte!! En dat het (snel) allemaal weer goed komt!!!

5. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Hier na 50 dagen gisteren toch ook uiteindelijk ongesteld worden. Hadden jullie ook zo'n lichte eerste menstruatie na de curretage? Op naar de volgende ronde maar weer. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik heb vorige week ook mn 1e ongi gehad op dag 33 gelukkig.
    ik had ook weinig bloedverlies en maar 3 a 4 dagen.
    heb ook verhalen gehoord dat de 1e keer juist meer last van kan hebben dus

7. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Heb ik inderdaad ook over gelezen dat het juist heel hevig kan zijn. Voelde me de hele week echt helemaal niet lekker, dus had me al voorbereid op een flinke menstruatie. Dus was "blij" verrast dat het zo licht is.
    Alleen is mijn lange cyclus wat minder. Nu las ik in een ander topic kort al wat over teunisbloem en/of tarwekiem, dit zou je cyclus kunnen verkorten. Hebben jullie dit wel eens gebruikt?

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    nou ik heb van a vogel menstruans voor een onregelmatige cyclus gebruikt maar alleen de laatste week in de hoop dat t doorzette,maarja of t ook echy geholpen heeft?

9. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Ga ik een deze dagen toch bij de drogist eens zoiets halen. Is me wel het proberen waard.

Deel Deze Pagina