Help! onregelmatige cyclus!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nora1983, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Mss staat dit onderwerp wel ergens, kon niks vinden en daarbij; voor iedere vrouw is het weer anders.
    Ik ben vorig jaar sept. met de pil gestopt. de 1e 2 ongesteldheden waren bijna exact op de zelfde dagen(begin vd maand). Nu echter een aantal maanden verder zijn mijn menstruatie's steeds verder opgeschoven!! ik zit inmiddels al richting halverwege/eind vd maand. Laatste ongesteldheid was rond 15 maart. Zou het nu dus weer moeten zijn, echter, heb wel last van symptomen waarvan ik denk; het moet binnenkort toch weer zo ver zijn!
    We zijn nog aan het "oefenen" ,zoals wij het noemen, voor een 1e, of beter gezegd; klussen op de bonnefooi. Als ik mijn cyclus vd vorige maand aan hou, hebben we laatst wel gemeenschap gehad in mijn vruchtbare dagen. Maarja, zijn het wel mijn vruchtbare dagen geweest?? Ik snap niks meer van mijn lichaam. Ik voel me niet zwanger(hoewel dat niet eens zo hoeft te zijn in het begin) en heb verder ook geen vreemde afscheiding o.i.d. Ik wacht nog maar even af of ik idd nog ongesteld wordt voor ik weer naar een test grijp.

Wie herkend dit? en is het uiteindelijk gelukt om zwanger te raken?? Ik zou het vreselijk vinden om uiteindelijk naar een dokter te moeten...

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Een dokter zal je toch eerst vragen om je cyclus eens bij te gaan houden met ovutesten en eventueel tempen... Op de bonnefooi is nobel, maar gerichter klussen als je daadwerkelijk je ei hebt is beter. Hoeveel dagen is je cyclus normaal? Als je bedenkt dat het heel normaal is om een jaar bezig te zijn voor je zwanger bent als je niet gericht oefent....

Toen ik zwangers was van onze dochter had ik geen enkel symptoom en dacht gewoon ongi te worden.

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Join the club :(. Hier hetzelfde. Ook de laatste keer 15 maart. Nog geen positieve zwangerschapstest, dus zal wel wéér een lange cyclus zijn.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb de "ongesteld-data" op papier gezet, is het heel wat overzichterlijker dan op kalender. Dit ga ik de komende tijd maar even bijhouden(tenzij mijn man "raak" geschoten heeft ;-D). Ik weet van het jaar "zelf proberen" voordat je naar een dokter moet gaan. Dus we zitten dit jaar maar rustig uit! euhhh, niet rustig zitten dus, en ook niet rustig liggen:p hahaha!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Doe je ook ovutesten enzo? Misschien schept dat wat duidelijkheid?

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hier hetzelfde. Mijn cyclussen worden ook steeds langer 28-34-49....) Wij wilden ook voorlopig ook op de bonnefooi klussen, maar ik merk dat ik erg onzeker wordt door die onregelmatige en lange cyclussen. Daarom ben ik deze ronde begonnen met Etos Zwanger Worden vitamines. Ik heb gelezen dat die bij sommige meiden de cyclus verkort en extra vitamines kan nooit kwaad. Ook ben ik begonnen met ovutesten. Het geeft me meer rust om te weten of en wanneer ik ongeveer een eisprong heb. Afgelopen donderdag had ik een positieve ovulatietest, een week eerder dan vorige cyclus (hij is dus korter!!) en weet ik dat ik over ongeveer 2 weken mijn ongi kan verwachten en zit ik niet eindeloos te wachten.

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik heb 3 april een donkere ovu test gehad.
    Vandaag weer, of hij moet morgen nog donkerder zijn. Heel vreemd.

8. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook last van onregelmatige cyclussen. Zie mijn banner Ik ben zelf na 6 maanden naar de HA gedaan.
    Waarom wil je niet naar de dokter? misschien heb je dan duidelijkheid. Mij heeft het wel geholpen.

Deel Deze Pagina