Ovulatietest versus vruchtbaar slijm

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PieceByPiece, 16 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    #1 PieceByPiece, 16 apr 2024
    Laatst bewerkt: 16 apr 2024
    Hoi dames,

Afgelopen zondag (eergisteren) had ik een positieve ovulatietest maar nog geen vruchtbaar eiwit slijm gezien. Gisteren ook niet.
    Vandaag had ik ineens eind van de middag wél vruchtbaar slijm. Ik twijfel nu of mijn eisprong nog moet komen of dat het wel kan dat ik gisteren heb geovuleerd en later nog vruchtbaar slijm heb.

Ik temperatuur niet. Dat heb ik eerder wel gedaan en toen was de eisprong steeds de dag na positieve ovulatietest.

Mijn hoeveelheid en frequentie van vruchtbaar slijm verschilt ook. De ene maand heb ik niks (zichtbaars) en de andere keer wel, maar nog nooit twee dagen na positieve ovulatietest.

We hebben het gisteren en eergisteren gezellig maakt en vandaag lukt helaas niet. Wat adviseren jullie? Morgen nog eens?

Alvast bedankt!

2. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    #2 Nola26, 17 apr 2024
    Laatst bewerkt: 17 apr 2024
    Lastig te zeggen! Dat kan idd verschillen bij vrouwen. Ik heb cervix slijm vóór mijn eisprong aan, dag na mijn eisprong is dat direct terug naar normale (witte) afscheiding, dit weet ik doordat ik heel lang heb getemperatuurd en de billingsmethode heb gedaan.
    Kan ook zijn toen je het slijm spotte dat je op je piek zat en je ei daarna is gesprongen. Op de dag van m'n eisprong heb ik namelijk altijd een "piek" in m'n cervixslijm kwa hoeveelheid en rekbaarheid.
    Vandaag nog een keer meepakken is nooit verkeerd, zekere voor het onzekere !

PieceByPiece vindt dit leuk.
  3. PieceByPiece

PieceByPiece Actief lid

12 nov 2023
    358
    341
    63
    Vrouw
    Thanks voor je reactie @Nola26! We hebben het inderdaad nog een keertje gezellig gemaakt ;) Nu hopen dat het genoeg is!

Nola26 vindt dit leuk.
  4. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je !!

PieceByPiece vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina