Dag, Een ietwat vreemd verhaal hier. Ik steek maar gewoon van wal en hoop dat het duidelijk wordt. Na de zwangerschap van de tweede had ik een mooie cyclus, eigenlijk steeds 28 dagen, nu anderhalf jaar verder is het een zooitje. Steeds 25-26 dagen en nu zelfs maar 24 dagen. Ik begin me zorgen te maken, temeer omdat ik dus blijf vloeien. We hebben deze maand een keer onveilige sex gehad (tja, soms wint de lust van het verstand.......ik gebruik nl. geen pil, daar reageer ik te sterk op). Twee dagen voor ik volgens mijn 25-26 schema ongesteld moest worden, begon ik te vloeien, inmiddels ben ik 8 dagen verder en ik vloei nog steeds, wel minder maar het is nog steeds helder bloed. Dat ben ik ook niet gewend. Wat ook opvalt is buikpijn en lage rugpijn, soort van spanningsgevoel..... Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb manlief nu toch maar naar de winkel gestuurd voor een test, ik vermoed nl. dat als ik de huisarts bel, de eerste vraag is of ik zwanger ben of niet........ Ik snap het niet...... Heb jij enige vorm van uitleg voor me? wup
hoi, het lijkt er niet op dat je zwanger bent want dan zou je niet zolang en zoveel vloeien. Het is wel lang om 8 dagen te vloeien bij een menstruatie, dat zou ik toch eens met de husiarts bespreken. Mirjam