Van wanneer kan je een positieve bloedtest hebben, weet je hoeveel dagen na ei? ik heb een bloedtest laten doen 5 dagen na m'n ei, die was negatief alsook de predictor een paar daagjes later. Doch heb ik nog geen heb m'n banner al aangpast van 29 cyclus dagen naar 31. Wanneer kan je positief testen is m'n vraag . Heb vreetbuien en ben misselijk. Op m'n reactie van m'n lichaam durf ik niet te rekenen, heb ik februari een borst verkleining gehad, hoe ga men gevoel zijn ivm zwangerschap met m'n borsten, ga het een ander gevoel geven dan vroeger? De pl. Chirurg zei dat ik wel geen borstvoeding meer kan geven.
hoi, een bloedtest kan pas positief zijn na de innesteling, dus 5 dagen na je eisprong was veel te vroeg. De zwangerschapstest is positief vanaf je NOD. Ik zou wel de langste cyclus aanhouden, dus dan testen op dag 31. Je lichaam kan symptomen aangeven maar dat hoeft niet altijd. Afwachten maar en een test doen, die zal duidelijkheid geven. Na een borstverkleining kun je wel proberen borstvoeding te geven. Als je gemotiveerd bent en er zijn niet al te veel melkkanalen doorgesneden dan wil het nog wel eens lukken. Mirjam