Hallo, Ik ben deze maand voor het eerst bezig met ovulatietesten. En nu heb ik 10 augustus een positieve test gehad. De teststreep was donkerder dan de controlestreep. We hebben toen meteen gaan klusen. De dag daarna niet en de dag daarna wel. (we hebben twe dagen voor me eisprong 8 augustus ook geklust). Maar nu zit ik te twijfelen of ik wel genoeg heb geklust, omdat we de dag erna niet hebben gedaan. De kans is toch wel aanwezig dat ik zwanger ben of hadden we toch vaker moeten klussen.
Hoi! Na je posi test springt je ei binnen 24-36 uur. Klussen op de dag van posi test kan effectief zijn en 2 dagen daarna ook nog! Hopelijk over 2 weken weer 2 mooie streepjes op je test.
Bedankt voor je antwoord. We hopen het. Ben beetje onzeker namelijk en vooral erg ongeduldig voordat ik kan testen.
Dat kan ik me voorstellen Fleurtje. Met name het gevoel aan je lot overgelaten te zijn is zeer irritant. Succes!
Naja spannend, afwachten maar Ik kan dan toch 14 dagen na de eisprong een testje wagen? Of moet je langer wachten.
Bij de "gemiddelde" cyclus is 14 dagen na je eisprong je NOD. Als je LF langer of korter is, verschuift ook je NOD.