Dames, graag even advies, want ik kom er niet meer uit... Ben de 24e juli ongesteld geworden 2 augustus besloten te stoppen met Nuvaring ( was ongeduldig , in eerste week nieuwe cyclus gestopt dus) 5 augustus werd ik weer ongesteld... Vandaag heb ik erge krampen gehad en wat rood/bruin bloed bij afvegen... Ook was ik vandaag misselijk de hele dag. Ik weet echt niet meer wanneer nou mijn NOD zou zijn of mijn eisprong.. Net een ovulatietest gedaan en dit is het resultaat... Is dit mijn ei??
Hey meid, lastig he al die onzekerheid....je zou zeggen dat vandaag dan je ei is, zo'n ovu test is positief 24 uur voor je ei sprong dus je vruchtbaarste dag!!! Hoop dat je gister avond geklutst hebt!!! Succes met zwanger worden!!!
Hoi Rianne sorry meid ik moet je even zeggen de Ovutesten van de KV zijn niet te vertrouwen en dat is bij meerdere meiden hier op het forum ook zo Ik heb deze in mei voor het eerst gebruikt omdat mijn cyclus sinds vorige jaar Okt helemaal door de was was van het stoppen van de pil bij mij waren 5 van de 5 testen 5 dagen achterelkaar knal en dan ook knal positief, maar ik werd niet ongi en ik was ook niet zwanger helaas. Ik ben toen maar over gestapt naar die van Sensitest en die klopte wel want op 8 juli had ik een positiefe Ovu van Sensitest en werd toen net als jou toevallig 24 juli Ongi en dat na 3 maanden op mijn ei heb moeten wachten Maar goed ik hoop voor jou dat het wel klopt Groetjes Hanuna
Ja ik hoorde het al van die KV testen , balen zeg ! Vandaag weer 1 van kruidvat gestest en de streep was nu echt donkerder dan de controle streep.. Deze ronde maar even afwachten en anders haal ik andere! thnx !
Ik heb zelf de testen van sensitest (Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest) en ben daar erg tevreden over. Als je de dipsticks neemt, zijn ze ook niet duur!
Thnx ! Pff heb echt al 2 dagen ongikrampen terwijl ik al ongi geweest ben. van die steken in mijn baarmoeder/eierstokken...
Eerste wat ik dacht: weer die verdraaide Kruitvat ovulatietesten! Ik heb er bijna een keer een IUI mee gemist. Ikzelf gebruik MAtcare. Erg fijn en goed(koop) Hoop dat je snel weer weet hoe je cyclus loopt!!!