Hoi allemaal, Misschien een vreemde vraag maar heeft iemand enig idee hoe de stand van je baarmoeder is als je ongesteld moet worden of bent? Hoog of laag, hard of zacht? Groetjes
Dank je Daantje, ik zie hier dat tijdens de ovulatie de baarmoeder omhoog kruipt. Betekent dit dan als hij nu weer laag zit dat ik gewoon ongi wordt of zou de stand van je baarmoeder niks zeggen of je eventueel zwanger bent? Mijn temp. was vanmorgen namelijk gezakt van 37.0 naar 36.8 en nu voelde ik ook dat mijn baarmoeder lager zit dan gister.
Hoi hoi, Laag en hard dus lees ik op de link van daantjuh Grappig deze vraag want mijn lief en ik hadden het gisteren nog over dat de stand van je baarmoedermond veranderd gedurende je cyclus alleen we wisten ook niet hoe dan en of je dat ook daadwerkelijk kunt voelen (mijn lief wilde daar best een studie van maken hoor, elke avond even voelen hahaha) Pebbles
Ik ben er sinds kort ook pas mee bezig om me er in te verdiepen en zo mijn cyclus te begrijpen en erachte te komen wanneer we het beste kunnen klussen Ik heb inderdaad gelezen dat als je je ovulatie hebt gehad je baarmoedermond weer zakt en hard aanvoelt en dat je daarna ongesteld wordt. Met het temperaturen schijnt het zo te zijn dat als je temperatuur sinds de eisprong nog steeds verhoogd is, je kans zwanger te zijn.. Ik temperatuur nog niet..... wilde eerst de 2de ronde even afwachten Heel veel succes in ieder geval met zwanger worden! Ik ga zeker voor je duimen (K)
Hmm nou die van mij is laag en hard dussss....nou we moeten maar gewoon afwachten. Jammer dat ik geen glazen bol heb hihi