moeders voor moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door poohbear226, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Effe nieuwsgierig.... Wie van jullie wil er mee doen aan "moeders voor moeders" tijdens de zwangerschap?
    Tijdens de eerste weken van je zwangerschap kunnen ze hormonen uit je urine halen waar ze weer medicatie van maken om andere meiden te helpen met zwanger te worden (bijv ivf enzo)
    Je moet wel je urine verzamelen die za anoniem komen ophalen bij je thuis.
    Ik wil wel mee gaan doen! Wie ook of absoluut niet?

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik doe mee sinds afgelopen vrijdag !

3. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

ik doe mee, morgen komt er een mevrouw van mvm om het één en ander uit te leggen en me plasje te controleren op hcg.

Vind het wel belangrijk aangezien ik in me omgeving veel vrouwtjes ken die moeite hebben met zwanger worden.

groetjes

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook meegedaan. Als je iemand kunt blij maken met iets wat je normaliter doorspoelt nou dat is toch fijn! (Alhoewel het op den duur toch een beetje onhandig is hoor.... Maar het is maar even!)

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik doe ook mee sinds vorige week.

6. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    ik ga ook mee doen. Woensdagavond komt er iemand langs van mvm en het is voor een goed doel vind ik. Als ik zelf niet zwanger zou kunnen raken zou ik ook blij zijn met iedereen die eraan mee helpt dus waarom zou ik het zelf niet doen?

7. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook meegedaan. De volgende keer zou ik het niet doen. Er worden ook bepaalde stoffen gebruikt om medicijnen van te maken om af te vallen. En daar sta ik dus niet achter, daar laat ik mijn plasjes niet voor achter.
    Dus het heeft, vind ik, voor- en nadelen en daarom heb ik 1 keer wel meegedaan en zou ik het de tweede keer niet doen.

8. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik heb vorige week een gesprek gehad met iemand van MvM en zij verzekerde mij dat hun niet meewerken aan dat afslank gedoe !
    Als zij liegt doe ik het ook maar ik heb het nagevraagd.

9. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Misschien is dat dan in de tussentijd veranderd want bij mij gaven ze toch aan, ondanks dat ze er zelf ook niet achterstonden, het wel gebeurde.

Maar goed, wel of niet....het is een heel gedoe en ik vond het een mooi gebaar om mee te doen, maar de volgende keer zou ik er toch vanaf zien.

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb wel meegedaan!
    EN dat van die medicijnen daar doet moeders voor moeders niet aan mee! dat staat ook in hun folder en die consulente heeft me dat ook bevestigd.

Ik vind het idee dat als je iets kunt doen voor vrouwen die moeilijk zwanger worden heel goed!

11. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    ik deed zowel bij mijn vorige zwangerschap als nu mee, zit nu in de laatste week.
    Mij werd ook verzekerd dat het niet voor andere doeleinden wordt gebruikt.

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb 10 weken braaf (de volle termijn) aan MvM mee gedaan en zou het de volgende zwangerschap weer zo willen doen.

Aangezien ik erg misselijk ben geweest (en nog ben) was het een hele opgaaf en niet altijd even prettig. Maar het gevoel een ander te helpen met zo iets eenvoudigs als mijn urine blijft meer hangen als de stank van de flessen.

13. Niet meer actief

mocht ik zwanger zijn dan doe ik ook mee
    de vorige keer heb ik het niet gedaan was al vrij laat..
    maar nu de hormonen die ik gebruik om zwanger te raken worden ook gemaakt van de urine die ze gebruiken
    en dat wil ik graag terug doen voor meiden die hulp nodig hebben met zwanger worden ;)

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb 3x meegedaan

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik doe ook mee aanstaande donderdag heb ik een afspraak

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik zou er al 2x aan meedoen maar helaas werd het telkens een MK dus ik heb de afspraken toen af moeten zeggen, bij de 3e keer kon ik me niet eens aanmelden want toen ging het weer mis. Ik hoop bij de 4x mee te doen....

Groetjes Silla

17. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Als ik zwanger ben wil ik absoluut mee doen met mvm.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb ook 10 weken mee gedaan.

aangezien ik misselijk werd van de geur en moest overgeven, heb ik de laaste weken alleen 's ochtends in de fles geplast.

maar... ik zou de volgende keer zo weer mee doen. Geen moeite

19. Niet meer actief

ik ook!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ga zeker mee doen!
    gebruik zelf het middel wat er mee gemaakt word, dus vind het mijn plicht om mee te doen!

Deel Deze Pagina