Help, ik heb een vraagje en hoop dat iemand kan helpen. Ruim acht maanden geleden ben ik bevallen van onze tweede prachtige dochter en ik geef nog borstvoeding. Daarnaast slik ik de Cerazette pil. Nu voel ik me al een paar dagen misselijk en is mijn eetlust veranderd. Voor de zekerheid heb ik net een Etos zwangerschapstest gedaan, 2 in een doosje, met een dop. De test gaf al meteen een heel dun blauw streepje, ook heel vaag maar net leesbaar. Kan het zijn dat de test vals positief aangeeft? Ik dacht namelijk dat testen alleen positief konden geven als het HCG hormoon gemeten wordt, wat betekent dat je zwanger bent. Maar dat lijkt me bijna onmogelijk omdat ik de pil slik, borstvoeding geef én maar 1 keer per week/2 week geklust heb. Weet iemand of de testen vals positief kunnen geven? Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden!
Etos testen zijn echt slecht kreeg er echt altijd een dun penstreepje op bij ons komen ze er nooit mee in! volgens mij is hetzelfs zo dat het test streepje even dik moet zijn als het controlle streepje dan pas mag je hem positief beschouwen
Ik werk zelf bij de Etos en hebben vaak klachten van klanten. Ze hebben erg veel urine nodig om goed door te lopen. Ik heb zelf de test van testpoint gedaan ook bij Etos. Duo verpakking. En was hier erg tevreden over. Over de testen van de kruidvat lees ik de laatste tijd best wel vaak rare dingen. Teststrips niet goed verkeerd om enz. Gewoon nog een testje doen en vertrouw je het niet even de huisarts bellen.. succes!
Het blijft nog even spannend, ik zit nu op mn werk en kon nog niet de test halen. Zodra ik vrij ben haal ik de test en laat het jullie natuurlijk vanavond weten!
Helaas, de KV 2v5 test net gedaan en hij is negatief. He toch jammer, na een hele dag wachten had ik er stiekem wel een beetje op gehoopt, al waren de kansen natuurlijk wel héél klein.