hoi, gistermiddag reed ik de winkelwagen bij een onbekende supermarkt de lift uit en de parkeergarage in, bleek er tussen beide een enorme drempel te zitten waarop mijn winkelwagen vast liep. Ik liep in volle vaart met mijn 33 weken zwangere buik tegen de duwstang van de winkelwagen! Het was naar mijn gevoel echt een harde botsing, ook al omdat mijn buik juist op die plek al gevoelig is: boven de navel en daar waar ongeveer baby's billen, heupjes, onderruggetje liggen. Ik ben erg slank en heb dus ook geen dikke 'vet'laag op mijn buik. Direct na de botsing was baby erg actief, ik heb geen blauwe plekken en baby laat zich zeer regelmatig voelen. Kan de baby schade opgelopen hebben van deze botsing? Het bewegen heeft me wel gerustgesteld, maar heb vanochtend toch liggen piekeren: gebroken beentje, heupafwijking... zou het kunnen? Hekje
Hallo, De baby zit goed in gepakt in jou buik, dus die krijgt hierdoor geen breuken. Leven voelen daarna is heel goed, bel wel nog even met jou verloskundige want bij een rhesus negatieve bloedgroep willen we extra bloedonderzoek doen, ik weet niet welke bloedgroep je hebt, maar het is hierbij goed om altijd even met je eigen verloskundige te overleggen of ze je extra wilt onderzoeken. Groetjes Ineke