Bezig voor tweede kindje en laatste...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MirandaV, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedeavond meiden,

Ik en me man hebben altyd gezegd dat we twee kindjes willen..
    Toen we bezig waren voor onze eerste, had ik altyd gedacht er komt nog een zwangerschap na deze.. Maar nu we bezig zijn voor een tweede.. Hebb ik echt zo een gevoel geniet geniet geniet omdat het de laatste zou zijn.. Soms best moeilijk te beseffen omdat het zo iets moois is.. De gedachte dat ik hierna nooit meer zwanger zal zijn..

Nog meer vrouwen dit gevoel?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hoor....al is het bij ons de derde......maar ik geniet ook van alles.

Als we straks zwanger zijn zal ik nooit meer die spanning mogen meemaken met...wel of niet gelukt zijn.....testen enz.....dus ik geniet extra nu!

Alleen wil ik toch wel weer erg graag zwanger nu.

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het ook hoor.. het is dan wel pas weer me eerste ronde maar toch.. Gebruik nu ook ovutesten omdat ik dat bij dani niet gedaan heb.. en toch alles geprobeerd wil hebben hihi misschien beetje gek .. Wil ook graag zwanger zijnn....

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah nee hoor is niet gek :D
    Ik gebruik ze alleen omdat ik die mk heb gehad en nu vindt ik ze juist wel fijn omdat ik gekke cyclussen heb;)

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    oo ja vandaar, nja ik gebruik ze ook omdat k net gestopt ben met pil en wou weten hoelange cyclus ikk kan verwachten omdat ik bij Dani erg onregelmatig was.. wil ook veel anders gaan doen dan bij dani zoals thuis bevallen en niet meteen veel visite.. :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hier wil ik eens echt relaxen in de kraamweek.....

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik ook pff .. bij dani was het echt niet leuk.. dacht de oma van me man even onverwachts langs te komen terwijl we onder de douch stonden en niet open deden bonzen en slaan op de deur.. we hebben ze gewoon laten staan.. wisten eerst niet eens dat hun het waren.. wij dachten wat hebben we een achterlijke buren..

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje.........soms die familie he.

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Lijk mij ook wel "jammer" alles voor laatste keer meemaken!
    Wij willen er ook nog 1 en dan is het wel klaar haha
    Nou dan doe je alles nog bewuster.
    1e keer is alles nieuw en spannend en laatste keer is alles laatste keer haha

10. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hier een heel ander gevoel....:)
    Ben echt blij dat ik het erop heb zitten en ook niet meer door die eerste paar weken hoef te gaan.
    Beide keren geen leuke kraamtijd gehad en het zwanger zijn vond ik met vlagen ook best zwaar. (ookal weet je wat je terug krijgt)

Maar ik denk dat ik in de minderheid ben hoor...;)

Deel Deze Pagina