Ik kan het toch niet laten. Zo trots op me testjes en zo een groot verschil qua dikte en duidelijkheid. Omg zo donker heb ik m bij de afgelopen zwangerschappen niet gehad,wat uiteindelijk geëindigd is in een miskraam. dus wou even me blijdschap delen. zo blij dat het gewoon nog kan
Ik heb 21/11 pos getest en de donkere is van een uur geleden ongeveer. En ik zou vandaag ongi moeten worden, dus 3 dagen voor dat me nieuwe menstruatie zou moeten beginnen. Ben zo blij. Ja hoop dat je ook zo een mooie krijgt
Ja heerlijk zit op een wolkje. ik wil niet brutaal zijn, maar hoe kan het dat jij zo snel je echos hebt??? Fijn voor jou natuurlijj. Maar dat wil ik ook hahaha
Hmmmmmmmmm ik wil heel graag nog een kindje maar 2 tegelijk??? Ach joh als ik met 3 gezegend ben zijn ze allebei welkom hahaha me vriend die zei t gisteren ook hahahaha
Echt een mooie test! Heb jij ook een iets langere cyclus, omdat je zegt dat vandaag je nod is, maar al wel 4 w en 3 d bent? Gefeliciteerd! Nu lekker genieten!
Ik ben daar slecht in hahahaha geen idee. 23/09 en 24/10 dat waren me 2 laatste dus geen idee. Ik zit meestal redelijk op schema volgens mij haahah