Ik heb al meer dan een week watery en de laatste dagen ook eggwhite. Maar ovulatietesten laten een licht streepje zien maar ik test maar 1 keer per dag. Gister was ie wel donkerder maar nog lang niet donker genoeg. Echter zakte mijn temperatuur gister met 0.10 en vandaag opnieuw mey 0.10. Zo laag als nu is het nog niet geweest deze ronde. Kan dit een duidelijk teken voor de eisprong zijn? En kan ik nu nog een positieve test verwachten?
Even een update: ovulatietest was een stuk lichter, bijna wit. De buikpijn is gestopt. Mijn temperatuur was vanochtend 36.70. Dit is wel een stijging, maar of dit genoeg is merken we pas de komende dagen bij de temperatuur. Ik zit namelijk wel eens vaker op 36.70.
Heb ik, alleen dat is een rotzooitje haha! Ik zit op dag 55 van de cyclus namelijk, en ik kon dag 55 vandaag niet meer invoeren in FF. Dus ik heb de kaartjes moeten splitten en daarna kon ik vandaag wel weer invoeren. Ik zet m in mijn handtekening.
Als je temp nu door gaat stijgen dan kan het een eisprong zijn geweest. Maar heb jij pcos of iets? Gezien je rare cyclussen.
Nee denk het niet, ben in Mei 2013 gestopt met de pil, dus er nu een half jaar vanaf. Zal wel het ontpillen zijn
Deze dip kan ook de dip voor ovulatie zijn (hoewel de temp van gister niet betrouwbaar was, wit bolletje), ik hoop het voor je. Maar ik vraag mij wel af of je na een half jaar nog aan het ontpillen kunt zijn? Ik vind het wel erg lang persoonlijk. Worden je cyclussen wel korter of weet je dat niet?
Ik heb gelezen dat ontpillen wel een half jaar tot jaar kan duren. De vorige cyclus was keurig 27 dagen, dus ik dacht weer regelmatig te zijn, deze helaas weer lang. Gewoon geduld hebben vrees ik Ik ben een dikke 2 weken terug gestart met teunisbloemolie en ik hoop dat die voor een eisprong heeft gezorgd nu. Als dit zo is, maar het is niet raak deze ronde, dan start ik er op de eerste dag van de menstruatie opnieuw mee, zodat de volgende ronde hopelijk weer een betere lengte heeft. Ben nu gestopt met teunisbloemolie omdat ik er een beetje vanuit ga dat ik gister de eisprong had en je het niet mag slikken tijdens zwangerschap. De temperatuur van gister was helaas inderdaad niet betrouwbaar, ik moest helaas 2 uren eerder uit bed. Maar ik heb wel 7 uren slaap gehad en geen enkele keer wakker geweest dus daarom hoop ik dat ie toch wel enigszins betrouwbaar is. Ik heb in FF voor morgen en overmorgen een temperatuur ingevoerd van 36.8 en FF zet dan een dikke rode lijn neer op gister, dus die denkt dat er dan ook zonder twijfel een eisprong is geweest. Afwachten maar.. @Sandana wat bedoel je met dip voor de ovulatie? Ik heb gelezen dat je temperatuur op de dag van je eisprong zakt, en eventueel tijdens innesteling en wanneer je gaat menstrueren. Maar voor de eisprong ook?
Een dip kan vlak voor je eisprong ontstaan / dag van eisprong, als werking van het gele lichaam (rond dag 3-4 dpo) en als innestelingsdip. Maar je hoeft helemaal geen dip te hebben op deze momenten, of je kunt de dip missen.
He bah! Ik baal hier een beetje van. Toen ik vanochtend wakker werd was dat 5 minuten voor de wekker en omdat de katten beneden iets omgooiden. Ik sprong direct uit bed en toen ik beneden was kwam mijn partner ook al achter me aan. Ik ben toen snel weer op bed gaan liggen, balend van mijn domme actie. Mijn temperatuur was toen 36.88. had ik dat gemeten voor ik uit bed was geweest was ik erg blij geweest want dan wordt dr kans dat ik mijn ei heb gehad weer groter. Nu is mijn vraag: wat is de invloed op je temperatuur als je uit je bed springt, je geen kleren aan hebt en je op de koude vloer loopt? Gaat je temperatuur dan omhoog omdat je wakker bent of naar beneden omdat je koud wordt?
Dat effect zal bij iedereen anders uit kunnen pakken. Het kan dalen omdat je het koud hebt, maar ook stijgen omdat het lichaam de kachel aanzet vanwege die stoot kou. Niets van te zeggen helaas....
Dankje voor je reactie, ik heb gelijk wat lopen googlen en vond dat gemiddeld de temperatuur toch wel zo'n 0.2 stijgt vaak, dus dan kom ik weer op mijn normale temperatuur van 36.7 uit, waar het gister ook op zat. Dat betekent dat er dus toch geen eisprong is Morgen maar weer afwachten..
En vandaag vermoeden bevestigd, mijn temperatuur is gewoon zoals die vaak is 36,67. Dus geen eisprong. Maar vanwaar dan al die klachten tot en met zaterdag? En vanwaar dat slijm?
Ben ik weer.. inmiddels weer een paar dagen verder. Op een rijtje: Ik heb al tijden slijmverlies. Dit is anderhalve week geleden overduidelijk begonnen bij watery, vervolgens duidelijk eggwhite geworden. Ik heb tot en met afgelopen zaterdag flinke buikpijn gehad, waarvan zaterdag het ergst, samen met lage rugpijn. Afgelopen dinsdag had ik een spoortje bloed bij mijn slijm in. Afgelopen woensdag daalde mijn temperatuur iets om nu al 2 dagen licht te stijgen. Sinds gister (donderdag) verlies ik behoorlijk wat slijm, maar het is niet meer doorzichtig, maar wit. Volgens FF heb ik als ik morgen nog steeds minimaal deze temperatuur als vandaag heb mijn eisprong afgelopen woensdag gehad. Gelukkig hebben we afgelopen dinsdag geklust. Ik heb geen ovulatietesten meer gedaan. Toen mijn temperatuur niet steeg na de overduidelijke piek had ik het gehad met de testen die al 2 weken een vaag streepje toonden die de ene keer wat donkerder was en de andere keer lichter.