Hoi allemaal, Ik heb nu 2 keer een ovulatietest gedaan maar er komt helemaal niks in beeld. Volgens de gebruiksaanwijzing is die dus ongeldig. Ik gebruik die van action. Iemand enig idee wat ik fout doe? Heb voor tijd nog wel gedronken en midden op de dag getest. Eerste keer dat ik ze gebruik dus weet niet goed hoe het werk. Vast bedankt!
Nee geen enkele streep hij is net zo wit als toen ik m uit de verpakking haalde. Hij ligt in de prullenbak haha
Vreemd... Heb geen ervaring met de ovutesten van Action.. Als je de gebruiksaanwijzing volgt, dan zou dat normaal goed moeten gaan. Tenzij er natuurlijk iets mis is met die testen...
Ik denk te weinig urine waardoor de kleur vloeistof er niet doorheen "gedrukt" wordt. volgende keer urine opvangen en iets langer onder dompelen
Ja volg gewoon de gebruiksaanwijzing op dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Zal het de volgende keer opvangen en het zo proberen. Heb hem er dit keer al expres langer ondergehouden maar misschien niet lang genoeg. Anders even een ander merk proberen. Bedankt