Wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SYRV, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames,

2 oktober heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Precies een week later op donderdag 9 oktober heb ik mogelijk mijn eisprong gehad. Dit weet ik niet zeker want ik heb geen ovulatietesten gebruikt en ook niet getempt. Maar ik had die dag ervoor en die dag zelf erg veel last onder in mijn zij. Ik voel me sinds een paar dagen bij vlagen misselijk, hoofdpijn, en eigenlijk gewoon anders dan normaal. Ik ga er van uit dat mijn lichaam gewoon aan het ontwennen is van de spiraal en/of dat ik een beetje grieperig ben. De kans om direct na verwijdering van de mirena zwanger te raken is natuurlijk heel klein, daar ben ik me van bewust. Maar toch spookt het door mijn hoofd, wat als?. Wanneer is de beste dag om te testen?

2. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Als je 9 oktober een eisprong gehad hebt, zou 23 oktober je NOD ongeveer zijn. Op die datum zou je een test kunnen doen als je niet ongesteld wordt. Maar ik denk dat je er idd ook serieus rekening mee moet houden dat je aan het ontwennen bent.

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja dat weet ik hoor, daar ga ik ook absoluut van uit:).
    Maar het was meer even voor mezelf wat ik als nod zou moeten aanhouden. Ik had zelf de 23e ook in gedachten als ik uitga van de mogelijke eisprong op de 9e. Maar goed we zullen het wel zien.. Zou in ieder geval fijn zijn wanneer ik een beetje duidelijkheid heb wat betreft mijn cyclus. Ookal kan deze natuurlijk ook nog maanden van slag zijn na het verwijderen van een mirena.

Deel Deze Pagina