Hallo lieve allemaal! Ik ben ontzettend bang voor een miskraam heb er al 3 achter elkaar gehad. Ik ben nog redelijk jong dus heb in principe nog tijd genoeg maar we willen het zo graag. Ik heb nu het idee dat ik zwanger ben maar voel over steken en pijn misschien dat het komt door de angst weer een miskraam te krijgen? Ik ben zo bang dat het mee telt dat ik er zo onzeker over ben dat het misschien daarom ook niet wil lukken iemand een idee ?? Zijn wel ook al in het ziekenhuis geweest alles ziet er goed uit verder... Hoop dat iemand dezelfde ervaring deelt X
Hoi hoi Aller eerst wat erg voor je helaas ervaar dezelfde onzekerheid.. ik heb een kindje uit een vorige relatie is nu 4. Met mijn nieuwe man heb ik een keer een miskraam gehad met 5 weken 2 maanden daarna weer zwanger alleen eindigde in een missed abortion met 6 weken en 3 maanden daarna werd ik weer zwanger maar ben ik bevallen met 17 weken.. De drang naar een kindje blijft groot maar de angst groeit enorm! Je bent niet de enigste meis ik gun jou ook zo Dat je nu weer de angst heb snap ik! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!
Wat een verhaal ook bij jou.. Ik heb het idee ook dat het misschien wel de laatste x mis is gegaan omdat ik zo in de spanning ervan zit zou dat mogelijk zijn? We willen het zo graag en daarom is het ook zo spannend elke x bij de eerste miskraam was ik net 13 weken en die andere 2 rond de 5.. Je bent ook zo machteloos eigenlijk he..
Jaa ik leef met je mee ik weet precies hoe je je voelt! Ja inderdaad je staat echt machteloos! Maar het stomme is ook je kan door dat ook nooit is geniete van de zwangerschap we zijn altijd naar bang .. En of het door de spanning komt weet ik niet.. ik had tijdens mijn eerste zwangerschap heel veel stress maar daar is alles goed gegaan. Ik denk dat we gewoon naar antwoorden zoeken en dan de spanning de schuld geven.. maar ik denk niet dat het door de spanning komt hoor meis. Wat is de wereld toch soms ook ineerlijk he