Hallo dames, Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. 24ste gemeenschap gehad 25ste gemeenschap gehad in de nacht rond 1 uur (vruchtbare dag) 26ste ovulatie gevoeld om 12 uur smiddags zit ik dan nog goed ?? Of heb ik de kans gemist?
Ik zou als ik jou was vanaaf nog even het gezellig maken Als je de ovulatie voelt dan duurt 24-36 uur voor t eitje springt.. Er ligt in elk geval een legioen van zaadcellen klaar succes
O maar dat was de dag van mijn ovulatie. De pijn die ik voelde. Dan is het toch 12 tot 24 uur nog vruchtbaar toch ?
ovulatiepijn is alleen het groeien van het ei. gewoon regelmatig gezellig maken dan zit je wel goed daarnaast kunnen ook darmkrampen lijken op ovupijn...
Dank je wel voor je uitleg. Begin een beetje duidelijkheid te krijgen, hoe kang duurt het voordat de zaad aan komt kn de eileider ? Momenteel gebruik ik preseed
Deze is erg duidelijk! Hoe lang het duurt voor de zwemmers daar zijn durf ik niet te zeggen. Als je regelmatig seks hebt ligt er altijd wel een legertje klaar!
10 maanden nooit de pil geslikt. Juni 2015 miskraam augustus 2015 bbz pauze genomen tot november en ben weer bezig
Ik snap niet wat je bedoeld. Je kaartje geeft alleen je vruchtbare dagen aan volgens gegevens die jij invoert. De kans dat je zwanger word hang af van je moment van seks. Naar mijn idee heb je dat op een goed moment gehad. De kans dat je nu zwanger word is geloof ik 20%. (Ergens gelezen) Als je twijfelt zou ik het zeker nog even gezellig maken.
Ik bedoel dag voor de ovulatie is toch goed alles klopt. Die Vruchtbare dagen heb uk vastgesteld met ovulatie