Onzekerheid!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daantje26, Mar 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

Apr 7, 2014
    191
    0
    16
    Hoi meiden!

25 februari is mijn implanon verwijderd en ben ik daarna niet meer ongesteld geworden! Inmiddels dus een maand geleden dat het staafje verwijderd is. Ik heb sinds 17 maart hele lichte streepjes op verschillende zwangerschapstesten. Nu was ik benieuwd of er meer meiden zijn die licht positief testen en het lang heeft geduurd voor de streep duidelijker werd ?

Weet niet zo goed wat ik er nu van moet denken?

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    worden ze niet donkerder dan dit? dat zou kunnen wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... ik zou een echo laten maken!

3. Daantje26

Daantje26 Actief lid

Apr 7, 2014
    191
    0
    16
    Of misschien nog heeeeel kort zwanger ivm implanon die er pas 25ste is uitgehaald?

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    normaal moet hij donkerder worden...

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Het kan natuurlijk dat je na het verwijderen van je implanon een langere cyclus hebt. Alleen wat vreemd is, is dat je vanaf de 17e al positief test. Ik zie het streepje ook gewoon. Ik denk dat het in de tussentijd al zeker wel wat donkerder had moeten worden als ik eerlijk ben. Zelfs al had je een langere cyclus, dan hadden de streepjes in 12 dagen tijd inderdaad wel op moeten lopen. Ik zou je huisarts bellen en vragen om een bloedtest.

Share This Page