2 positieve en 2 negatieve testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Inkie30, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie30

Inkie30 Lid

29 jul 2012
    6
    0
    1
    Directiesecretaresse
    Zuid Holland
    hi allemaal,
    Afgelopen woensdag heb ik heel licht positief getest met de Kruidvat 2v5 test. Omdat ik toch nog twijfelde heb ik gisteren opnieuw getest (in de middag) en weer kreeg ik een heel licht streepje (niet donkerder dan de dag ervoor). Twijfel twijfel, dus toen heb ik nog een Early Test van Kruidvat gehaald en dezelfde urine gebruikt als die ik voor de 2v5 had gebruikt (heeft een half uur tussen gezeten). Deze test was negatief. Vanmorgen weer een Clear Blue digital met indicator gebruikt (ochtendurine) en ook negatief. Ik zou morgen of overmorgen ongesteld moeten worden. Word gek van onzekerheid. Ik weet dat ik natuurlijk te vroeg getest heb, maar ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met de Early Kruidvat testen en de CB digital met indicator. Volgens het pakje zou je 4 dagen voor je NOD kunnen testen en ik zat vanochtend dus op 2 dagen voor (ervan uitgaande dat ik zondag ongesteld wordt).

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een foto van de testen? Volgensmij heb je voor de andere 2 meer hcg nodig maar dat weet ik niet zeker :)

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Kruitvat is gevoelige andere hebben meer nodig door testen met de kv 2/5€

4. Inkie30

Inkie30 Lid

29 jul 2012
    6
    0
    1
    Directiesecretaresse
    Zuid Holland
    Heb er helaas geen foto's van gemaakt. Het gekke is wel.. zowel Kruidvat early en CB digital met indicator zou je 4 dagen voor NOD kunnen gebruiken en juist DIE zeggen dat ik niet zwanger ben. Heel eerlijk gezegd heb ik ook geen kwaaltjes... het wordt gewoon afwachten denk ik :)

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    De Kruidvat Early is een plustest toch? Dat was de eerste test die ik deed, geen plusje op te bekennen. Toen toch de 2 voor 5,- gedaan en die gaf een licht maar goed zichtbaar tweede streepje. De 2 voor 5,- zijn inderdaad veel gevoeliger dan de plustesten van Kruidvat.

De ClearBlue gaf bij mij toen de 2 voor 5,- een streepje gaf wel zwanger 1-2 aan. Maar het kan natuurlijk best zijn dat je nog net niet voldoende HCG in je urine hebt. Ik zou als ik jou was morgen nog eens een testje doen (die 2 voor 5,-). Dan kun je ook zien of het streepje duidelijker is geworden.

6. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Kv2v5 zijn heel gevoelig! Deze reageren zelfs al bij een hcg van 8! Ik had op deze test een licht streepje en uit de bloedtest kwam een hcg van 8....

Zou gewoon morgen nog eens met kv2v5 testen

7. Inkie30

Inkie30 Lid

29 jul 2012
    6
    0
    1
    Directiesecretaresse
    Zuid Holland
    Heb er wat foto's van gemaakt. Denk toch zwanger.
    Deze foto is vanavond gemaakt

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25 KB
      Weergaven:
      60
  8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Deze is echt positief en zeker geen indroger! Gefeliciteerd

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Lijkt me positief hoor! Is deze foto binnen afleestijd genomen?

10. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Die is echt wel duidelijk... Weet je wanneer je eisprong was? Bij mij werd de cb digitaal ook pas positief 2 dagen nadat ik op de kv2v5 al iets zag.
    Mijn tip: niet teveel testen. Het fluctueert en loopt verschillend op, en maakte mij alleen maar onzeker. Toen de indicator bij mij een paar dagen "achter liep" was ik zo gestresst, terwijl ik nu al 3 x een gezond en goed groeiend kindje op echo heb gezien. Succes!

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Duidelijk, gefeliciteerd!

12. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Gefeliciteerd! Enkel nog bv 1 dag na je NOD testen en dan stoppen hoor, spreek uit ervaring en heb er deze week een topic over geopend 😃

13. Inkie30

Inkie30 Lid

29 jul 2012
    6
    0
    1
    Directiesecretaresse
    Zuid Holland
    Dankjulliewel meiden! Vanochtend gaf de CB digital inderdaad zwanger 1-2 aan!!! Zooooo blij :). We hebben zo'n heftig jaar achter de rug..
    Ons meisje in mei met 15 weken verloren.. En dan toch zo snel zwanger. Ik voel me gezegend! Hopelijk verloopt alles dit keer voorspoedig.

14. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wat erg zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopen dat alles goed mag gaan:)

15. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat heftig van jullie dochter. Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap!

16. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Dat lijkt me wel echt een positieve test. Zo zag die van mij er gisteren ochtend ook uit en toen testte ik ook positief 'à middags met de Etos digitale test.
    Vanochtend nog een keer de Kruidvat gedaan en die streep sprong er echt uit. Ik denk dat je dat morgen ook zal hebben.

17. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Heftig zeg! Gelukkig nu een beetje goed nieuws. Gefeliciteerd!

18. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Gefeliciteerd!

19. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

20. ShirleyNick

ShirleyNick Actief lid

11 sep 2016
    126
    0
    0
    NULL
    Olen België
    Hoi hoi allemaal,

Ik had even een vraagje, ik ben al een hele week aan het testen,
    Met de Kruidvat ovulatie testen en de clearblue digital ovulatie testen,
    Gisterenochtend (10/09 rond8u)had ik mey de clearblue een negatief en met Kruidvat een heel licht 2de streepje, s'avonds (10/09 rond 21u) heb ik opnieuw gestest, en had ik met de cb een smiley gezichtje positief dus en met Kruidvat trg licht streepje,
    Nu teste ik deze ochtend (11/09 rond 8u) terug met de clearblue en dat was terug negatief.
    Ik snap er helemaal niets van, dacht dat men een paar dagen vruchtbaar was, hoe komt het dan dat ik maar 1dag(avond) positief teste??? Ik heb een foto bijgevoegd deze testen zijn van gisterenavond 10/09 rond 21u !
    Alvast bedankt
    Groetjes Shirley

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,3 KB
      Weergaven:
      18

Deel Deze Pagina