Krom hcg is toch ook hcg? Ik kan me voorstellen dat je twijfelt... ook ik zou er nog een doen, denk ik.
Gedaan net.. had nog geen aandrang om te plassen en urine was erg licht.. eerst kwam er 1 overduidelijk en daarna na 5min was hij weg.. of ik moet heeeel goed kijken ma kan ook verbeelden
Ik had dit pas ook bij de action test! Kwam doordat ik teveel urine gebruikt had. Was dit bij jou ook het geval? Ik raad je aan om er wat water op te druppelen, als die dan blijft staan zou ik voorzichtig durven hopen. Bin mij trok de streep door het toevoegen van water weg.. Succes!
Dankjewel allemaal voor de reacties.. ga morgen de huisarts bellen denk ik .. heb een onregelmatige cyclus en hoor officieel 2 weken terug ( 28 dagen) te menstrueren ..
Ik denk dat dit ophoping van vloeistof is. En dus een negatief resultaat. Je zegt al 2 weken overtijd te zijn maar een onregelmatige cyclus hebt. Weet je je eisprong wel dan? Want als je die niet weet dan kan het heel goed zijn dat je nog (lang) niet overtijd bent.