Kan iemand meekijken? Mijn tempkaartje staat in mijn handtekening... Ik heb gisterochtend negatief getest met ovulatietesten. Gistermiddag voor ik een avondje wegging vergeten te testen. Vanmorgen getest en vanmiddag. Vanmorgen was bij bijna positief en op de test van vanmiddag zie ik afloop. Vannacht krampen gehad. Kan het zijn dat gisterenmiddag mijn piek was? En is het ‘normaal’ dat mijn temp eerst iets stijgt en daarna (zoals vandaag) zo zakt? Ik verwacht zelf morgen een stijging in mn temp. Wat denken jullie?
Dan was gisteren idd ws je lh piek. Daar reageert je temp ook vaak op door iets omhoog te gaan. Je temp is dan vandaag lager omdat je eisprong er vandaag of morgen aankomt
Bedankt voor je reactie! Ik heb toch even doorgetest voor alle zekerheid en je raadt het niet.... een knaller! Ik heb mn temp van gister op discarted gezet. Had minder geslapen dan gewoonlijk, normaal maakt dat weinig uit bij mij maar nu kan FF iig het kruis goed zetten als mn temp gaat stijgen. Wel balen, we kunnen vandaag en morgen geen seks hebben.. vl is naar het buitenland voor werk. Hopelijk doen de zaadjes van afgelopen weekend hun werk!
Oooooohh als je dat in je ot al had gezegd dan wist ik ook wel dat je je piek nog niet had gehad en had je een heel ander antwoord van me gekregen Als hij uiterlijk woensdag springt dan ben je nog op tijd met 3 dagen ervoor hoor. Dus je kansen zijn niet verkeken
Oh sorry! Ja ik ging ervanuit dat het prima was zo... meestal springt hij de dag na de piek, dus ik denk woensdag een tempverhoging... zou het dan niet een gemiste kans zijn? Zal je net zien... later ei, vent weg