hey dames , ik heb een vraagje ik heb sinds donderdag 1-2-2024 mijn mirena spiraal laten verwijderen, vanaf die dag tot en met 14 februarie flink bloed verlies gehad , ik ben tussendoor op 10-2 bij de verloskundige geweest daar zagen ze dat er een ei van 1,61 cm klaar stond ik heb vanaf die dag totenmet vandaag 18-2 ovulatietesten gedaan alle streepjes waren enorm licht . ik heb wel gewoon gemeenschap gehad om de dag hoe weet ik of het eitje in de tussentijd gesprongen is >? ik ben op 14-2 nog bij de verloskundige geweest en daar was het eitje ruim 2cm de dag erna heb ik snachts lichte steekjes gehad in mijn linker zij (eitje zat aan lonker kant ) ik ben ook toen door gegaan met ovulatietest maar nogsteeds geen resultaat dames helpp mee
Waarom ben je (zo vaak) naar de verloskundige geweest? Mirena is een hormoonspiraal dus ik denk dat je je lichaam sowieso de tijd moet geven om die eruit te werken.. wellicht was je ovutest te laat omdat je al een eitje zag van 16 mm, dat weet ik zo niet.
nee meestal tegen 11 u een x soms 2x per dag maar ik ben vandaag weer daar heen moeten gaan voor controlle dat eitje van 16mm was weg maar de slijmvlies heeft de dikta van 5 en ze zag een eitje op de rechter eierstok ze gaf aan dat ik nog een eisprong moet hebben voor mijn mestruatie maar wat is er met het ander eitje gebeurd ??
omdat ik meer als een halve lieter bloed verlies had binnen een uur tijd . het eitje van 16mm die was vandaag niet meer te zien aan de linker kant en mijn slijmvlies was 5dacht ik dus ze gaf aan dat ik voor mijn mestruatie een eisprong moet hebben dus ik snap het allemaal niet meer