Hoi, ik ben inmiddels 7,5 week zwanger. Afgelopen dinsdag had ik wat bruine afscheiding, dat hield twee dagen aan. Het was niet heel veel. Gisteren had ik dat aanvankelijk ook, maar halverwege de middag zat er ook wat rood bloed bij. Niet heel veel, alles bij elkaar misschien twee druppeltjes. Ik heb de afgelopen week ook wat kramp als ik van houding verander, wandelingetje maak, huishoudelijk werk doe enz. Het is dan alleen een vlaag, het komt en trekt weer weg. Vandaag heb ik gelig slijm en heb nu een paar keer bij het afvegen wat rode draadjes door het slijm opgemerkt. Echt niet veel, maar ik maak me wel ongerust. Mijn eigen verloskundige is maandag pas weer bereikbaar. 2 februari heb ik de eerste echo. (bij 9 weken) Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen.
Hoi Demia, in principe kan een beetje bloedverlies in de hoeveelheid en smaenstelling die jij beschrijft geen kwaad. Al blijft het natuurlijk spannend. Wanneer je nuzomaar uit het niets ergere buikpijn/krampen krijgt moet je gewoon de vk op haar spoedlijn bellen hoor, want daar is ze voor. Vooralsnog klinkt het onschuldig, maar dus bij verergeren klachten gewoon even bellen. Groetjes Brigitte