Wanneer start cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mistique, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Hoi,

Ik heb de laatsten 2 maanden een cyclus van 27 dagen gehad. Door middel van slijm heb ik denk ik mijn ei gevonden. Dit was rond dag 13/14 denk ik.

Afgelopen dinsdag heb ik spotting gehad.

Afgelopen vrijdag was mijn nod als ik weer 27 dagen aanhoud. Ik heb die dag heel iets roze in inlegkruisje gehad en 1x bij afvegen een veeg rood. Ik dacht dus mijn ongesteldheid is begonnen. Maar.. tot aan vanmiddag helemaal niets meer. Ik heb een test gehaald en toen ik wilde testen zag ik dat ik bruinverlies had gehad, maar niets bij afvegen. Test is helaas negatief.

Vanaf vorige week zondag temp ik. Tijdens mijn eerste keer zwanger worden heb ik ook getempt en ik dacht nu de laatste week tempen om te kijken wat mijn temp doet. En tot nu toe blijft mijn temp hoog. Alleen afgelopen dinsdag was er een dip.

Moet ik vrijdag nu als cd 1 aanhouden? Of is mijn vorige cyclus nog niet afgelopen en moet ik nog wachten op mijn ongesteldheid? We hebben net gevreeƫn, zodat het hopelijk snel doorzet. Maar nog altijd niets met afvegen.

2. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Wat ik uit je verhaal haal is dat je dus niet 'zoveel' bloed hebt verloren als dat je normaal zou hebben tijdens een menstruatie?
    Als je menstruatie niet doorzet is het een teken dat je cyclus nog niet is afgelopen of dat er een wondertje begint te groeien :)

3. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Inderdaad. Zo goed als geen bloed. Alleen vrijdag heel even. Ik ben ook bang dat mijn cyclus nog niet is afgelopen :(. Want als dit zou leiden tot een zw.schap dan zou ik nu toch al positief moeten testen? Want dan zit ik nu op cd 29.

4. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Ik had ook een dag iets wat bloed, een dag na NOD... Dus ik hoop echt voor je dat het positief is!
    Misschien nog heel even geduld hebben? En test je morgen of overmorgen wel positief... Ik duim voor je!

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Dank je! Ik ga anders maandag weer testen als het niet verder is doorgezet.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je begint met tellen als je helderrood bloedverlies hebt, wat ook doorzet. Roze-en bruinverlies telt niet mee. Ook al is dat vaak een voorbode van je menstruatie, het hoort bij de voorgaande cyclus. In mijn ogen zit je nog niet op cyclusdag 1. Succes!

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36

Oke dank je!:)

8. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ben ik net op de badkamer en zie de zw.test nog liggen van gistermiddag. En nu zie ik heel erg licht een streep, maar ik ga er maar vanuit dat dit een indroog streep is, toch? Misschien dat die er vanmorgen ook wel opstond maar had toen niet gekeken.

Ik hou mezelf vast voor de gek.. ;)

Vandaag trouwens iets bruinverlies. Nog steeds geen bloed. Wel doen mijn borsten zeer nu, voelen ook nog steeds zachter aan dan anders. Maar ja, kan beide kanten op gaan.

Deel Deze Pagina