innestelingsbloeding?? of toch niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dietje, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    hej hallo allemaal,

kunnen jullie mij misschien helpen?
    vandaag veegde ik (sorry voor mijn taalgebruik) een beetje rood/bruinig slijm weg na de grote boodschap *bloos*, en daarna helemaal niets meer..
    mijn banner staat op mijn langste cyclus namelijk 28 dagen..

zou het een intesetelingsbloeding kunnen zijn?
    of heb ik een heeeeele korte cyclus :(
    wordt er toch een beetje onzeker van..
    iemand enig idee?

alvast bedankt ;)

groetjes Dietje

2. happymama

happymama Niet meer actief

denk t niet want volgens de baner heb je dan net je ei gehad ! pas na min 6 dagen nesteld ie in

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    kan een innestelingsbloeding zijn geweest.. (hopen van wel natuurlijk;)) , maar wanneer heb je je eisprong gehad??
    aangezien je best een korte cyclus hebt kan het ook gewoon een menstruatie zijn die eraan komt.. ff afwachten dus ;) , wanneer is je nod??

4. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    hej hoi,

ik hem mijn banner staan op 28 dagen en dat is geloog ik 1 april ;)
    ik heb zelf het gevoel dat mijn eitje toch al wel 5/6 dage geleden is geweest, kreeg weer van die rare steken bij mijn baarmoeder ;)

heb net even met de carculator gedaan, en als ik mijn kortste cyclus pak zou vandaag mijn innestelingsdag zijn :(

5. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    ik heb even mijn banner aangepast *bloos* naar mijn kortste cyclus :)
    dan wacht ik wel een weekje erna (hoop dat ik dat volhoud).
    mijn temp. en gevoel zegt dat mijn eitje 5/6 dagen geleden is geweest..
    Moet toch ergens op vertrouwen hihi

6. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    lees mijn verhaal maar eens. Ik dacht ook dat het écht, écht niet kon, maar jawel hoor: het is gelukt! Ik ben altijd vrij regelmatig, rond de 28 dagen, 27 of 29 maar nooit erg afwijkend.
    En ineens werd ik een week te vroeg ongesteld, en dan bedoel ik écht ongesteld (mijn nod viel in de eerste ongesteldheid), zoals ik het altijd gewend was en na een week nog een keer ongeveer 2 dagen. Ik de dokter bellen, zei ook misschien innestelingsbloeding? Nou, ik zeg, dat lijkt mij stug, want qua data met de eisprong en zo zou het niet moeten kunnen, maar..... ik had wel een positieve test in handen. Nog niet opgeven meis, gewoon t.z.t. even testje doen!

7. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    @tanya; dank je wel voor je reactie! Doet me goed :)

8. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    O ja, en eerst lukte het ook nog niet met die zwangerschapstest, na twee weken nog eens gedaan, en jawel hoor: positief, dus als je een keer extra moet testen: het kan altijd nog positief uitvallen.

9. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    ik zal het onthouden :)
    en trouwens van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    was ik net vergeten *schaam, schaam*
    gaat alles nog goed?
    niet ziek of zo ;)

10. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Ik hoop het zo voor je! Ik duim voor je! Laat je nog even weten hoe het gegaan is? Ik wens je veel geduld en sterkte!

11. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    dank je wel *knuf*

12. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0

Dank je wel! Niet erg hoor, ik kan mij goed voorstellen hoe je je voelt..... Hier gaat het prima. Ik heb me sinds mijn eerste zwangerschap niet meer zó lekker gevoeld! Alles voelt goed en ik heb echt nergens last van..... dat heb ik bij mijn eerste ook gehad, geen misselijkheid, en alles liep op rolletjes, dus ik hoop dat dat bij deze zwangerschap ook zo blijft gaan.....

13. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    graag gedaan hoor hihi *bloos* dan wens ik jou een hele fijne en goede zwangerschap :)fijn dat alles zo lekker gaat :Dik mag nu eerst nog even aan het werk, maar het bloed is gestopt, dus nu maar hopen dat het weg blijft :)

14. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Ik hoop het zo voor je! Ik weet hoe onzeker ik zelf was afgelopen maand..... sterkte ermee en laat iets weten hoe het met je is!

15. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    nou.. denk dat het voor mij klaar is..
    vandaag roze, en klein beetje rood, zal wel een hele korte cyclus hebben gehad :(

bedankt voor jullie tijd en aandacht :)
    en een heel fijn weekend ;)

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Onze echoscopist vertelde dat innesteling tussen de 2 dagen en 2 weken duurt. Dus het kan binnen 6 dagen :)

17. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    @Rozemarijke,dank je wel voor je reactie :)

het is nu een beetje erg vaag, tot zonet nog geen krampjes gehad, maar nu in één keer aan mijn linkerkant kleine steekjes...

pffff kan iemand mij een gebruiksaanwijzing geven over mijn lichaam.....

18. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Ik werd daar dus ook heel onzeker van. Een week te vroeg dus volledig ongesteld. Met echt een week lang knalrood bloed, dus ik dacht dat het niets geworden was. En na een week nog eens twee dagen. Dus ik had helemaal niet het idee dat het kon. Het heeft ook daarna nog twee weken geduurd voor de zwangerschapstesten hcg oppikten. Je kunt het nog niet weten..... test gewoon eens over een tijdje, dan weet je het zeker. Sterkte!

19. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    @Tanya, dank je wel voor je reactie, hoop dat het bij mij het zelfde is als bij jou, al ben ik dan al ruim een week voor mijn NOD bloed gaan verliezen..
    het rare is dat het niet zo heel veel is, heb wel een maandverbandje in, maar het is meer als je afveegt *bloos*.
    nu zijn mijn steekjes naar het midden van mijn buik vertrokken, heb wel super last van mijn rug al 2 dagen, heb ik normaal nooit last van met mijn ongie....

haha wat verwarrend allemaa zeg, nouja, afwachten maar.. (moeilijk..... *zucht*)

20. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Wie weet valt het allemaal mee. Wie weet is het gelukt! Jouw verhaal lijkt echt heel erg op dat van mij, ik ben echt benieuwd! Sterkte de komende dagen!

Deel Deze Pagina