Ovulatiebloeding ervaringen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frullie, 17 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frullie

    Frullie Actief lid

    24 jul 2015
    296
    255
    63
    Hoi dames, is er iemand die hier ook ervaring mee heeft?
    Ik heb sinds 2 maanden dat ik mn ei echt voel knallen en kort daarna heb ik tijdens het afvegen wat bloedverlies, dit houdt ongeveer 4 dagen aan en dan is het weer weg.

    Vorige maand had ik het niet eens door , ivm mogelijke bbz maar op de inwendige echo was te zien dat ik eisprong had gehad en idd 4 dagen heel licht bloedverlies.

    Deze maand voelde ik op cyclusdag 10( helaas geen gebruik van kunnen maken, wilde vanaf die dag gaan beginnen met om de dag) een fikse steek rechts en dat hield even aan, na het springen meteen druk weg. En tot mijn verbazing weer beetje bloed bij afscheiding ( 4 dagen gehad)

    Bedankt dames
     
  2. Vollemaan1

    Vollemaan1 Actief lid

    29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    Ik was op zoek naar informatie of er nog meer vrouwen zijn die dit hebben. Ik heb sinds vandaag dus licht bloedverlies ook met vegen. En uitgerekend dat ik nu ongeveer mijn eisprong zou moeten hebben. Ik heb nooit eerder echt tijdens mijn ei sprong bloed verlies gehad.
     
  3. izzy1984

    izzy1984 Actief lid

    29 jun 2015
    296
    78
    28
    Ik heb het na mijn zwangerschappen ook. Ben nu halfjaartje van de anticonceptie af en bijna iedere maand voel ik heel duidelijk mijn eisprong en 1 of 2 dagen later verlies ik ook wat bloed. Maar dit is dan maar 1 dag en minimaal. Voor de zwangerschappen altijd pil gebruikt en gelijk zwanger dus daar kan ik niks over zeggen.
     

Deel Deze Pagina