Nog meer mensen met een gevoelige eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Heei ik zit nu weer rond mn vruchtbare periode en heb nu erge last van pijn links onder in mn buik. Lopen doet pijn maar ook onverwachte bewegingen en ik voel ook elk hobbeltje in de auto. Voor de rest ook erg misselijk en af n toe wat hoofdpijn.

Meer mensen die dit herkennnen en een gevoelige eisprong hebben

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ja elke maand weer. Kan dan amper in slaap vallen!

3. Sarahhhh

Maar herken je een beetje in mijn verhaal want ik weet dus niet heel zeker of het daardoor komt. Het voelt als ik bijvoorbeeld uitstrek of loop of er iets helemaal uitrekt en bijna knaptt. Dat het dus helemaal strak staat

4. Sarahhhh

Meerdere?

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik heb dar sinds gisteren dus. Een menstruatie gevoel en last bij mijn onderrug en soms steken links en rechts. Ook tijdens de seks is het ook gevoelig bij mijn baarmoeder zeg maar. Alleen mijn ovulatietesten van vanmorgen en gisteren negatief...
    Denk het groeien van de follikel ofzo? Vorige cyclus kreeg ik dit ook ongeveer 5 dagen voor mijn daadwerkelijke eisprong alleen heb ik het nu al wel erger.

6. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook heel erg.
    Ben zelfs een keer op de eerste hulp gekomen met buikpijn dat we dachten dat het helemaal niet goed ging. Arts dacht blinde darm of iets eventueel dus wou mij doorsturen naar het ziekenhuis.
    Die dachten gelijk meer aan een ontsteken aan de eierstok ofzo en zijn toen een echo gaan maken.
    Wat bleek nou? Was op de echo exact een eisprong te zien! Oeps!

Dus ja ik herken het zeker!

7. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Bij mij is het niet overdreven pijnlijk, maar ik heb soms wel dat het gevoelig is. Bijvoorbeeld bij een stukje wandelen/springen en voornamelijk gemeenschap. Ben nu bijna een jaar gestopt en heb het niet iedere maand gevoelt, maar nu weet ik ook niet zeker of ik wel iedere maand een eisprong heb gehad ivm mijn cyclussen.

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik herken heel veel in je verhaal. Zelfs gaan zitten op een stoel doet pijn. Net alsof ik gewoon een wond van binnen heb. Ik weet vanuit verleden dat als ik het nu gezellig zou maken, dat ik het echt niet zo prettig vind omdat het echt zoo gevoelig en pijnlijk is van binnen.
    Fietsen is ook gevoelig, zelfs plassen is niet prettig. 😖😖😖

Maargoed, ik weet precies wanneer ik mijn eisprong komt want die pijn is iets er aan vooraf 😛

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.072
    17.027
    113
    Precies dit had ik ook! Echt intense pijn die ik zelfs bij lopen en zitten voelde... Bleef wel echt een uur hangen. Zat toen op dag 12, dus als ik dit zo lees was het misschien wel mijn ei?
    Nooit eerder gehad nog, maar zit nu in ronde 4 na stoppen met de pil, misschien komt t allemaal nu pas goed op gang :)

10. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja alleen springt ie bv een dag later. Dus de pijn die je voelt is een soort van op klappen staan gevoel. 😛
    Ik voel het elke maand en voel letterlijk aan welke kant mijn ei springt. Heel duidelijke pijn. Maar ik moet nog even tot oktober wachten voor we er echt iets mee kunnen. Dus nu weet ik vooral wanneer we het niet moeten doen. Ook altijd precies 2 (op de dag af) weken na die pijn komt mijn menstruatie. ☺️

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoi dames, was aan t zoeken naar gevoelige eisprong op internet rn kwam deze tegen ;)
    Ik heb nu dus 3 dagen al last van mn baarmoeder. Heb gister/vandaag eisprong. Zitten is gevoelig. Baarmoeder is hard. Voel de baarmoeder constant.
    Ben benieuwd of het gelukt is...namelijk de eerste ronde 😊

12. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Jup, deze maand was ik er zelfs een dag niet lekker van.

13. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Heeey meid!

Zoals je al van mij weet heb ik dus ook heel veel pijn tijdens de 'eisprong' en doet zelfs een spijkerbroek al pijn als ik die aan heb en wordt er altijd zo misselijk van.

14. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.397
    1.175
    113
    Ja ook hier een aantal dagen flink pijn... en zitten lopen en zelfs plassen is geen pretje..

15. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb links of rechts onderin mn buik stekende pijn. Het duurt meestal niet lang. Nog geen uur. Met de auto over hobbels rijden is dan idd geen pretje.
    Wel erg handig om het te voelen :)

16. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Heb dat nu ook. Voelde het eerde ook wel maar na mijn miskraam is het nog mee aanwezig. Steken in de onderbuik, zitten staan lopen met alles verneem je het. Intiem zijn is dan ook niet zo pretje. Maar wel fijn dat je het voelt toch, weet je dat het werkt:D

17. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Extreem gevoelig hier... zo heb ik dus bij mijn beide zwangerschappen exact het moment van innesteling van de bevruchte eicel gevoeld. Hoe bizar is dat!
    Ik kon dus ook aan de arts exact vertellen wanneer ik uitgerekend zou zijn en dat klopte beide keren.
    Ik heb net dus een eisprong gehad, en ben nu stik zenuwachtig of het blijft zitten.... innesteling is afgelopen zaterdag rond 14 uur geweest....

18. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik voel me eisprongen bijna elke maand alleen vorige maand deed het bij elke stap pijn in mijn linkerlies ..heel erg en niet eerder zo aanwezig geweest.. 2 weken later positeve test.

19. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Hoe kun je net een eisprong gehad hebben als de innesteling al is geweest? Of begrijp ik het nu verkeerd..

Iig hoop ik voor iedereen hier dat ze snel zwanger mogen zijn

20. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.397
    1.175
    113
    Nee want ik begrijp het jet als jou :D

Deel Deze Pagina