30 dagen na miskraam weer zwanger!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Betty Barclay, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Lieve allemaal,

Ik heb vorige maand op eerste paasdag een miskraam gehad met 6 weken. Zodra dit een feit was ben ik als een debiel gaan zoeken op internet naar verhalen van mensen die snel zwanger werden na een miskraam... Elk positief verhaal koesterde ik in mijn hart en probeerde ik te onthouden. En ik heb mezelf beloofd dat ik het openbaar zou maken (om dames die dit meemaken na mij te helpen) als het mij zou overkomen.

Nou; bij deze dames:
    Op 25 april een miskraam met 6 weken en op 25 mei (vandaag) alweer een positieve test in handen! Het kan echt!

Laat je dus niet gek maken en doe waar je je goed bij voelt! Wachten met klussen tot je eerst weer een keer ongesteld bent?? Onzin! Alleen als je dat zelf wil, maar zeker niet omdat je omgeving dat zegt. Wij zijn keihard aan de slag gegaan zodra de laatste bloeding weg was en ik ben fanatiek gaan temperaturen zodat ik wist wanneer ik weer een eisprong zou krijgen. De gyneacoloog vertelde mij dat vrouwen na elke zwangerschap (ook een korte die eindigt in een miskraam) vruchtbaarder is dan normaal dus we hebben daar optimaal gebruik van gemaakt kun je wel zeggen :)

Nou, succes allemaal en duim voor me dat dit kleintje wel sterk genoeg is om te blijven...

Liefs, BB

2. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Gefeliciteerd! :D

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wat heerlijk voor jullie!!
    Gefeliciteerd en geniet er maar van!

4. wannabeamum

Jan 12, 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Allereerst gefeliciteerd!!!

Super verhaal! Zelf heb ik afgelopen zondag een miskraam gehad met 6 weken. Ik heb ook zoiets van gelijk er weer voor gaan. Natuurlijk de vraag in hoe vere dat dat kan, maar de verloskundige zei ook dat t kan, dus ik ga ervoor!
    En jouw verhaal brengt mij zeker meer moed!

Thanks!!!

Share This Page