hey hey ik ben al een hele lange tijd niet meer geweest omdat ik het even niet meer zag zitten, ik heb zoals een aantal van jullie weten een slechte periode achter de rug we zitten nu op de 16de maand en er is nog niks we zitten in de malle molen in het ziekenhuis mijn vriend blijkt maar 1 procent te hebben aan levend zaad dadelijk moet ie nieuwe brengen en daar weten we over 2 weken de uitslag van pff allemaal zo spannend maar ook zo frustrerend heb al zo vaak gedacht ik geef het op aan mij ligt het niet ik heb 2 gezonde kinderen op de wereld gezet of gezond ze zijn er in ieder geval mijn eitjes waren ook goed maar iedere miskraam die ik heb gehad bleek dus door zijn zaad te komen echt de wereld breekt als je zoiets hoort de frustratie en bijna niemand kan daar over meepraten ik hoop zo dat ik zwanger raak wacht toch lang genoeg of niet dan beeb je bent welkom kom aub groetjes isa
Hoi Isabel, Ik wil jullie heel veel succes en sterkt wensen vandaag! Ook ik heb vandaag mijn 1e afspraak staan ivm met herhaalde miskramen... en bijna een jaar bezig. Heel spannend allemaal.... Liefs Cyntje78
ik heb dat ook ik heb denk 3 miskramen gehad in die tijd helaas een was 9 weken en het doet gewoon pijn ik heb het lange tijd niet gekund om te komen maar ik denk dat het een plaatsje heeft nu wens jou veel sterkte vandaag
Maar ik zie dat je vandaag kan testen? Hebben jullie wel gewoon geklust afgelopen maand? Het krijgen van een mk is ontzettend k*** Wij hebben er 2 gehad dit jaar... De verwerking ervan heeft zijn tijd nodig. En toch wil je daarna meteen verder met klussen. Wij hebben na de eerste mk 4 maanden geklust zonder resultaat. En dan is het weer zo ver, dolgelukkig! En dan gaat het weer mis! Ik hoop niet dat ik nu weer een paar maanden moet klussen voordat er weer resultaat is. Liefs Cyntje78
ik mag testen ja, maar zie nog niks staan maar ik heb een hele onregelmatige cycles ik neem steeds een gemiddelde, als ik over 4 dagen nog niks heb dan test ik dan zou ik op de maximale wat ik ooit heb gehad moeten zitten zonder vmk dan he, en ja we hebben we geklust ja maar niet meer zo heel bewust eerst was altijd met testen en thempen maar dat doe ik niet meer xxx