Verdorie cytotec...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hopefor2, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Aangezien vruchtzakje nog steeds in mn baarmoeder zit cytotec gekregen. Maar meer dan krampen aan mn darmen en maag heb ik niet gekregen. alle pillen zijn op. En er gebeurt gewoon niks. Verdorie nofeen toe. Snap er niks van..
    Wil liever geen curretage meer maar ben bang dat het toch wel moet gaan gebeuren zo.. Nog steeds darm en maag klachten helaas.:(
    Vanochtend half zeven de eerste 4 pillen ingenomen trouwens.

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hè gets wat vervelend! Ik moet wel zeggen dat het best wat uurtjes kan duren voor het begint. Ik kreeg bij de 1e dosis vrij snel bloedverlies maar bij de 2e dosis duurde het veel langer.

3. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Ja? Maar mn pillen zijn nu op en moest ze steeds na 4 uur nemen.
    Gaan er echt meerdere dagen overheen?
    Ook heftig zeg jouw onder Schrift :(
    Weten ze ook waarom zoveel miskramen?

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wat vervelend zeg, hoop voor je dat het toch nog vanzelf komt! Ik heb 2 keer een curretage gehad, de eerste keer viel het erg tegen, maar de tweede keer viel het erg mee. Ik koos er ook echt zelf voor, we hadden al lang genoeg gewacht en genoeg tijd verspild!

5. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Hope

Allereerst stekte.. dit is een moeilijke periode..

Heb je de cytotec geslikt of vaginaal ingebracht?
    Dat wil nog weleens uitmaken..

Ik heb zelf 6 x 4 tabletten moeten slikken.. toen met goedvinden van de arts de 7e keer vaginaal ingebracht en dat heeft geholpen.

Sterkte!

6. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    De eerste 8 heb ik vaginaal ingebracht. de laatste 3 in mn mond
    Heb ook t een en ander over jou gelezen. Jij had er ook problemen mee toch?

7. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Hope: ik heb er geen ervaring mee hoor, maar waarom de eerste 8 vaginaal en de laatste 3 via de mond?

8. TalChan

TalChan Lid

17 mrt 2014
    57
    3
    8
    NULL
    NULL
    Wat vervelend nieuws om te horen, sterkte!

Ik heb bij mijn eerste miskraam 8 of 12 tabletten vaginaal gebruikt in een periode van 5 dagen. Telkens kreeg ik na een paar uur flinke bloedingen doch het vruchtzakje en vruchtje kwamen niet af helaas.

Misschien dat het vanzelf nog komt bij jou. Indien je het emotioneel aan kan, zou ik je aanraden het nog even af te wachten. Ik heb inmiddels meerdere curettages gehad en kamp nu met het probleem dat ik daardoor teveel beschadigingen heb opgelopen in de baarmoeder, wat weer verklevingen oplevert. Sinds de eerste curettage werd mijn menstruatie ook nooit meer echt goed, nu pas weet ik dat dit komt door de ingreep.

Wil je geen angst aanjagen hoor, maar mocht je het volhouden, dan zou ik het nog even via de natuurlijke weg proberen af te wachten. Overigens valt een curettage zelf reuze mee, dus als het echt nodig mocht zijn, hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken!

Sterkte!

9. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hope, daarom schreef ik kort hoeveel dosissen het bij mij duurde. Dat is per persoon verschillend, per zwangerschap en ik geloof zelfs per dosis..

Mijn persoonlijke ervaring is iig dat vaginaal beter werkt dan oraal :)

10. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    He meiden.
    nou vanmiddag echo en wat denk je geen vruchtzak! Er zat nog wel een rest. Maar die gaf geen zwangerschaps hormonen meer af want die stonden op -1.
    Dusssss ik ben blij. 19 mei weer controle.
    maar voor nu. We kunnen er weer voor gaan!
    Hoop dat alles snel weer snel op gang is. Op naar een gezonde en goeie zwangerschap.

11. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed! Op naar een gezonde zwangerschap meis!
    Heel veel succes :)

12. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hopelijk mag het weer snel raak zijn.

Deel Deze Pagina