Goedemorgen, zouden jullie kunnen meekijken of mij helpen? Ik heb een onregelmatige cyclus en last van endometriose cysten. Heb meerdere keren geprobeerd om gebruik te maken van ovulatiestrips, maar het werkte niet. Zag geen enkele ovulatie op de strip, ook al testte ik een hele maand door. Nu ben ik 30 aug. ongesteld geworden en had ik vorige week woensdag af en toe wat lichte buikkrampjes. Donderdag 14 sep. werden te krampen meer en had ik last van pijn in onderbuik wat uitstraalde naar mijn onder rug. Ook kreeg ik hierbij vanaf donderdag last van diaree. Op vrijdag 15 sep ben ik naar de huisarts geweest ivm met buikpijn in onderbuik wat uitstraalt naar onder rug en diaree. Volgends de huisarts was het geen voedselvergiftiging of buikgriep. Heb door de endometriose vaker buikpijn maar dat moest volgends de huisarts juist opkomen vlak voor, tijdens of na mijn menstruatie. De pijn werd in de loop van de dag wel minder. Zondag 17 sep zat ik nog steeds aan de diaree en begon ik wat te bloeden. Ik dacht dat het kwam door elke keer naar de wc te gaan, maar zag wat slijmerige bloedsliertjes. Daarna was de bloed weg en later kwam het weer te voorschijn, zo bleef het de hele dag doorgaan en. Het was heel lichtroze waterig bloed wat ik alleen zag bij het afvegen en soms wat bruinig slijmachtig. Dacht dat mijn menstruatie opkwam dus gebruikte een inlegkruisje. Maandag 18 sep nog steeds last van diareee en bloede ik ook nog wat af en toe. Heb toen twee keer gehad in de middag dat ik wat meer bloed zag tijdens het afvegen, maar zag geen enkele keer bloed tijdens het plassen in de pot of bij mijn ontlasting. Bleef de bloedingen alleen maar zien tijdens afvegen. Daarbij zweette ik zondagnacht en maandagnacht heel erg, heb daar normaal nooit last van. Heb sinds paar dagen ook dat ik snachts 2 keer wakker wordt voor het plassen en daarbij duurt het heel lang voordat ik weer in slaap val. Denken jullie dat ik een ovulatiebloeding heb gehad of een innestelingsbloeding? Alvast bedankt!