Ovulatiebloeding of menstruatie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bibi5, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibi5

Bibi5 Nieuw lid

Nov 14, 2008
    3
    0
    0
    Hallo allemaal!

Na mijn miskraam (eind december) ben ik twee weken geleden weer ongesteld geworden. Nu had ik gisteren, 6 dagen na de laatste dag van mijn menstruatie, vreselijke pijn links in mijn bekken en weer bloedverlies.. :( De gynaecoloog heeft gezegd dat het kan dat mijn hele lichaam en cyclus nog steeds ontregeld is en dat het nog onderdeel is mijn verstoorde menstruatie. Nu heb ik gelezen over ovulatiebloedingen (bloeding voor of na een eisprong) en vroeg me af of dat het kan zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? En betekent een ovulatiebloeding dat je in die cyclus niet meer zwanger kan worden? (Twee dagen voor de bloeding hebben mijn man en ik nog gemeenschap gehad) Hoop dat iemand mij iets kan vertellen. Alvast bedankt!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

een ovulatiebloeding zou echt ongeveer maar 1x een heel klein beetje bloed zijn gweest, echt 1 veegje ofso.

en als je een ovulatiebloeding hebt betekend het niet dat je nietmeer zwanger kan worden, het betekend gwoon dat je eitje is gesprongen.

als je echt ongesteld bent gweest, dan heb je geen ovulatiebloeding gehad.

dan ben je gwoon weer aan een nieuwe cyclus begonnen.

3. Bibi5

Bibi5 Nieuw lid

Nov 14, 2008
    3
    0
    0
    Hi Sannehai,

Bedankt voor je reactie! Het bloeden is na 1 dag wel weer gestopt.. Moet het dus maar weer even afwachten... Zo spannend, iedere keer weer!

Share This Page