Willen jullie even meekijken. Test van vanmorgen, foto van resultaat na 5 minuten. Zou (als schema normaal loopt) morgen ongesteld moeten worden, maar dat kan verschillen. Hoeveel dpo weet ik niet want ik doe nog geen ovu-testen. Ben nu op vakantie en bloednerveus haha.
Ik zie hem wel en hij is ook roze, ik hoop voor je dat het duidelijker wordt morgen.( Je hebt toch wel meer testen bij je) Ik heb zelf slechte ervaringen met van die vage streepjes op kv testen, dus nog even voorzichtig.
Ja, ik heb er meerdere meegenomen Ik 'denk' nog helemaal niets. Ik doe er morgen of overmorgen nog een. Ik 'voel' me ook helemaal niet anders ofzo. Ik had verwacht dat ik me dan wel misselijk of moe zou voelen ofzo. Of zere borsten. Misschien komt het door de 'relaxtheid' van vakantie
Nou je hoeft nog niks te voelen natuurlijk Ik zie wel iets ... Heb je deze foto direct genomen na het nemen van de test? Want de kruidvat testen drogen altijd wat duidelijker op, zie je verschil na opdrogen?
Nu is de streep niet iets duidelijker dan? Want dat duurt wel even voordat die mooi is opgedroogd... Ach wat maakt het ook uit, er is iets te zien...dus spannend!
Nu, een uur later ofzo, zie ik nog steeds een heel vaag streepje (denk ik). Of ik denk het.. Kalm blijven en morgenochtend opnieuw een test doen
ik zou zeker 2 dagen tussen de 2 testen laten. dan zie je duidelijk verschil anders heb je kans dat je de volgende dag weer dezelfde streep hebt. ik zie ook iets, maar het is ook nog vroeg. hoop dat ie op gaat lopen!
Ik zie ook iets! Kijk eens in mijn fotoalbum, zo begon mijne ook! Volgende dag was ie duidelijker en heb ik een cb met weken indicator gedaan. Ben nu alweer ruim 22wkn op weg!! Succes meid, en een fijne vakantie! Ps. ik 'voelde' de eerste 2 weken ook niets!!
De kruitvat 2 v 5 geven wel vaak dit soort streepjes hoor. Ik hoop voor je dat je morgen een duidelijkere test hebt! Spannend voor je!
Spannend hoor. Ik zal proberen morgen niet te testen, maar maandag pas. Morgen een dagje weg om ons bezig te houden!
Vandaag vol kunnen houden om niet te testen. Morgenochtend, als ik nog niet ongesteld ben geworden, weer een test doen. Dringt nog niet helemaal tot me door dat ik misschien zwanger kan zijn. Misschien maar beter ook, dan is de teleurstelling kleiner als de test van morgen negatief is.