ovulatiebloeding of ongesteld? na 1e zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ros84, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hi ladies,

10 maanden geleden ben ik bevallen van mijn dochtertje. Ik geef nog steeds borstvoeding en ben al die tijd niet ongesteld geworden,
    nu had ik enkele dagen terug wat oud, bruin bloedverlies en dacht dat ik weer ongesteld was geworden. Op die dag heb ik gemeenschap gehad met mijn man zonder voorbehoedsmiddel omdat wij zeker dachten te weten dat ik toch niet vruchtbaar was op dat moment.
    Over ovulatiebloeding heb ik pas later gehoord en nu twijfel ik..

zijn hier dames die nooit last hadden van bloedverlies bij de eisprong maar (de eerste keer) na de zwangerschap wel?
    ik had ca. 1 dag wat bruinverlies en daarna paar dagen witte/gele afscheiding

of klinkt dit als een eerste menstruatie na de zwangerschap en tijdens borstvoeding, zo weinig?

als ik de (ovulatie)bloeding heb en een dag daarna gemeenschap, dan zat ik toch sowieso NA de eisprong of zou ik dan evt toch zwanger kunnen raken?

ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, word ineens erg onzeker hiervan!

2. Yris

Yris Niet meer actief

Deze cyclus heb ik ook een dag een beetje bruinverlies gehad (de avond er voor een veegje rood), daarna niets meer.. Doordat ik temperatuur (om te weten wat mijn cyclus doet, want ik geef ook bv) weet ik dat dit niet rond mijn eisprong was, maar veel eerder (dag 19 en 20) ;) bij mij was het dus geen ovulatiebloeding ;)

Deel Deze Pagina