Beste allemaal, Ik heb een vraag, wij werken met inseminaties( zonder gebruik van hormonen). Maar nu moet ik 2 juni ongesteld worden 16 dagen naar de inseminatie). En nu heb ik gister op 30 mei een klein beetje bruinverlies gehad en tot aan nu niks meer? Heb geen menstruatie pijn (terwijl ik normaal dat altijd heel erg heb). Weet iemand wat dit is? Heb dit nog nooit eerder gehad. Gr karo.
Hier hetzelfde. Ik zit 2 dagen voor NOD en ook vanmorgen wat bruinverlies, nu niks meer. Ik had het vorige ronde ook. Toen heb ik 4 dagen bruinverlies gehad. Verder geen krampjes of hoofdpijn (wat ik normaal wel altijd heb) Na 4 dagen kreeg ik 'savonds opeens wel hele erge buikkrampen en 's morgens was ik ongesteld. Dus heb ik de hoop al opgegeven voor deze ronde. Maar ik lees hier ook verhalen van meiden die bruin, roze of zelfs bloed verliezen en toch gewoon zwanger zijn. Dus wie weet. Ik hoop voor jou dat het niks betekend en dat je ongi gewoon wegblijft!
Hier gister ook lichtbruine afscheiding gehad, met als je goed keek een rood/roze gloed. Vanochtend nog een ieniemie met afvegen na plassen. Verder niks meer tot nu toe! Ben echt bang dat ik ongi ga worden. Zit op CD 24 vandaag en op CD 14- 15 eisprong gehad! Dus dit is 8-9 dagen na eisprong. Dus hopelijk is het innestelingsbloeding! Hoop ik voor jullie ook dames! Spannend he meiden!!
zo dicht tegenaan je NOD hoef je niet meer te speculeren hé maar kun je gerust al een kv 2v5 testje doen hoor als je het mij vraagt (die zijn gevoeliger en zullen dus sneller positief tekenen) Ik zou gewoon testen, en anders moet je afwachten tot je NOD en ben je er niets mee om je nu zo bezorgd te maken.
ey girls thanks voor de reactie.. Ik ben ook bang dat ik straks weer ongesteld ga worden maar moet wel zeggen dat ik dit nog niet heb meegemaakt. Dit is mijn 4de inseminatie,. dus het blijft toch idd spannend.. de hele maand ben ik er zo min mogelijk mee bezig maar dat nadert het einde en dan word je toch weer nieuwschierig.. het rare is dan ook dat het het minimaal is en dan ineens er helemaal niks meer komt..?? Bij mij was het ;(klinkt viezig) een berg witte slijm met bruinige kleur.. ? Maar goed idd spannend voor ons allemaal!! gelukkig ben ik niet de enige die nu in spanning zit,. hou me op de hoogte !! Ik zit nu 14 dagen naar mijn inseminatie..Dus ben bang dat het bij mij geen innesteling meer kan zijn..
Ik heb net even gesport, wel rustig aan om wat afleiding te zoeken. Op een gegeven moment denk ik wat voel ik nat , dus ging maar even met een k*t gevoel naar de wc, en was het aardig wat slijm licht roze van kleur!!! Heb eigenlijk geen krampen, maar buik voelt niet altijd even prettig, wat opgezet gevoel! Weet nu echt niet meer wat ik moet denken!! Wordt er gewoon een beetje depri van! @Karolientje: als er nu niks meer komt en je nog niet ongi bent de moed niet opgeven meid!!
ey @ zwangerwens ja dat wilde ik vanavond ff gaan doen.. hahah soms ben ik bang dat ik dan juist de menstruatie op gang breng hah.oke dus je hebt nog niks geen bloed? mijn arts zegt dat rood past telt en bruin niet nee ik heb tot aan nu niks meer. gister voor het laatst om 2 uur s middags (dat was ook de enige keer) voor de rest heb ik pijn aan me borsten en af en toe steekjes onderin. En extreem moe, net terug van een dutje En jij nog bepaalde klachtjes?! voor jou hetzelfde snap ik soms snap ik er helemaal niks van!!?
Hoe lang is je cyclus eigenlijk , want begreep van mijn arts dat je naar de bevruchting tot aan +- 7 dagen een innesteling kan hebben, Heb vanmorgen nog even mijn art gesproken ook kan dit oud innestelingsbloed zijn omdat het bruin is.. dus voor ons beiden nog geen menstruatie.. hopen dat het zo blijft maar ben er bang voor..
@Karolientje, waarom doe je niet even een test. Ip kan dat toch 14dgn na eisprong? En daar zit jij nu op! Ben je direct van je onzekerheid af! Ja daar was ik ook bang voor daarom heb ik ook rustig aan gedaan met sporten. Had dinsdag ook gesport en dat voelde gewoon niet lekker aan buik, zelfde gevoel had ik vandaag eigenlijk ook een beetje! Qua klachten: heb last van mijn buik, opgezet gevoel. Trekkerig gevoel in lies en op heupbot. Heel af en toe wat gevoelige borsten. Niet misselijk of. Hoelang zijn jullie al bezig?
ey zwangerwens, omdat ik inseminaties doe kan dat pas vanaf dag 16 /18 daarvoor zal je niks positiefs zien volgens hun.. dus waag de gok nog maar niet,,, wacht nog ff tot na het weekend als ik dan niet ongesteld ben ga ik testen.. ik moet a.s zaterdag ongesteld worden..wij zijn al 2 jaar bezig met inseminaties pas de 4 de ronde (dus sinds kort) probleem ligt bij mij partner vandaar.. Maar ik probeer de hoop niet op te geven ze hebben de goede zaadjes eruit kunnen vissen dus.. en jij???
Wij zijn sinds okt bezig. 1e keer werd ik ongi na stoppen met de pil na 43 dgn, dus was erg tevreden. Daarna niet weer ongi geweest zo'n 128 dgn ofz (weet het niet eens precies) Doorverwezen naar gyn. PCO geconstateerd. en gestart met provera (om menstruatie op te wekken) en daarna clomid (opwekken van eisprong, dat is probleem bij PCO) de 50mg werkte niet. En deze cyclus de 100mg gehad en daarbij groeide eitjes gelukkig wel. Dus eigenlijk was dit de 1e kans in 8-9 mnd. Zaad van manlief was gelukkig wel goed! Dus nu weer afwachten, als ik ongi wordt, start ik op CD3 weer met clomid!
oh jee, dus je hebt ook een hele weg achter de rug.. Word je niet gek van al die medicijnen en je moet nu wel gewoon ongesteld worden officieel? ik heb toen zo'n kijk operatie gehad en bij mij waren de eileiders goed en niet verstopt, en ook test ik netjes iedere maand een ovulatie alleen mijn cyclus is soms iets langer en dan net weer iets korter.. Ik maak gebruik van clearblue die meet de LH dus die word ook aangeraden zeg maar, en dan als die positief is moet ik de volgende naar het ZH. Alleen het lullige is dat ik het iedere maand maar van een keer moet hebben.. en mensen die dit allemaal niet hebben zo vaak kunnen klussen als ze willen. Dus daarom duurt het wat langer, het gouden ei moet er maar net liggen
Heb gelukkig weinig last van medicijnen. En als ik nu ongi wordt (dat gebeurd als ik niet zwanger ben, want heb eisprong gehad) hoef ik de provera niet meer te slikken, alleen de clomid 5dgn. En daar heb ik weinig bijwerkingen van. En je doet het voor een goed doel he, dus zal wel moeten! Ik ga zoiezo ook na het weekend testen, ik probeer nog een week te wachten... maar of ik dat haal (niet ongi wordt dus) en dat volhou is weer wat anders haha Maar doe mijn best want ben de negatieve testen echt zat. Zo mijn buik gaat tekeer, echt borrelend joh en opgezet! Nooit last van tijdens ongi en heb de krampen nu ook niet
heb je geen maagzuur? spannend hoor je weet het nooit? Ik heb af en toe in als ik net in een bepaalde houding sta heel minimaal een menstruatie gevoel. Maar nu helemaal niks geen verlies of wat dan ook, snap nog steeds niet wat dat gister nu is geweest? Normaal heb ik altijd wel mega buikpijn als ik ongesteld moet worden.. dus vind het zo bijzonder dat ik gister wat bruinverlies had zonder ook maar iets te voelen.. hihi ach ja we moeten ff afwachten hou me op de hoogte he. hopen dat we tot na het weekend nog niet ongesteld zijn !!
Nee nu geen last van maagzuur, had ik eind vorige week/begin deze week wel heel licht. Ja vind het super spannend!! Nou zal zo lekker koken: lasagne!! Ja ik hou je op de hoogte, jij mij ook he als er wat veranderd of andere symptomen zich aandienen! Fijne avond meis!!
hihi lekker hoor lasagna hihi jazeker.. Net gesport maar geen verlies.. nog wel opgeblazen boezem haha , dat had ik eerder altijd toen ik nog geen inseminaties had.. kreeg ik altijd voor de menstruatie pijnlijke en grote boezem, dit is de eerste keer weer sinds lange tijd.. jij ook een fijne aaf!!
en nog nieuws daar?? Hier nog niks.. morgen word een spannende dag..(het hele weekend eigenlijk) heb nog geen menstruatie pijn.. maar ja zie het wel .. had vanmorgen getest en die was negatief. Dus ik verheug me nog nergens op. Maar je kunt ook te vroeg testen toch??
ik had 3 dagen voor mijn menstruatie bruinverlies, ik dacht o nu komt mijn menstrautie..nou niks dus..ben zwanger nu.. wilde het niet geloven ook omdat ik vorige maand een miskraam had gehad dacht ik zo snel?? Ja dus.. maar wel blij hoor..
Jazeker kan je ook te vroeg testen. Daarom wacht ik nog een klein weekje! Ik probeer te wachten tot donderdag (week na innestelingbloed??) En dan zien we wel! Hier ook geen afscheiding meer gehad na gister middag met sporten. VErder heb ik geen klachten van misselijkheid of zere borsten ofzo. Nog wel rommelende darmen en was vannacht opeens om half 5 klaar wakker, ben om 5uur naar beneden gegaan wat gegeten en gedronken en 20min later weer naar boven, uiteindelijk weer in slaap gevallen. Heb dit nog nooit gehad
@boeboe echt?? hetzelfde als ik 3 dagen voor die tijd en daarna niks meer? Wat bijzonder ben benieuwd..wanneer had je een positieve test!! ik heb geen menstruatie pijn wel een opgeblazen boezem.. gister avond lichtelijk misselijk. en nu gaat het wel weer. Ben wel extreem moe.. @ zwangerwens oh gelukkig maar dacht al van straks kan ik het vergeten.. wacht nog maar rustig af spannend is het toch he.. morgen is de dag hihi hopen dat ik maandag nog niet ongesteld ben!! En idd raar dat je niet hebt doorgeslapen!?