Ovulatiebloeding of toch menstruatie (iui)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Butterfly86, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Hey meiden,

10 september zijn wij begonnen met onze tweede iui - behandeling. Helaas bleek ik de 22ste teveel follikels te hebben (Gonal-f 75eh) en hebben we besloten om deze iui af te blazen.
    5 dagen later had ik opeens een bloeding dat erg veel op een menstruatie leek, terwijl eigenlijk mijn eisprong zou moeten zijn ergens die dagen. Contact gehad met zh en bleek heel normaal te zijn als je meerdere follikels hebt. De bloeding heeft 5 dagen aangehouden en leek net een menstruatie, maar zou dan dus een ovulatiebloeding zijn geweest.
    Nu zijn we 2,5 week verder en zou nu toch al wel ongesteld moeten zijn. Zwanger kan ik niet zijn...
    Ik weet niet wanneer mijn eisprong geweest is...
    Nu begin ik toch erg te twijfelen, kan het zijn dat die bloeding wel een menstruatie is geweest? Ondanks dat ik ergens die dagen mijn eisprong moest hebben...

Ik weet het even niet meer... ik word hier zo moe van :(
    Waarom werkt dat stomme lichaam nou niet gewoon een keer mee?!

2. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Net een ovulatietest gedaan en deze is zo goed als bijna positief :(
    Dan zal het toch een menstruatie zijn geweest en heb ik een deze dagen mijn eisprong... Vind dit zo raar! Heb het ziekenhuis gemaild om te vragen of ik langs kan komen voor een echo zodat er even gekeken kan worden. Ik moest bij menstruatie langs komen voor een uitgangsecho om te kijken of alle eitjes weg waren, maar dat weet ik nu dus niet...

Deel Deze Pagina