ovulatiebloeding?? snap er niks van..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Skippy87, May 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

Mar 22, 2013
    438
    1
    0
    Iemand hier ervaring met (ovulatie/tussentijdse) bloedingen?
    Ik zit op dag 15 van mijn cyclus (duurt zoals te zien is in mijn regeltje vaak langer) en ik heb bloed en slijmverlies.. ik heb dit nooit..
    Nog geen lh piek waargenomen (test 2x per dag) dus ik weet niet wat het is nu..

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had het elke keer na mijn miskraam rond de ovulatie

3. Porcelain84

May 12, 2016
    16
    0
    1
    Concerten geven en muziek en dwarsfluitles geven.
    Ik heb het nu ook opeens! Afgelopen drie dagen wel positieve ovulatie testen gehad, maar de hele dag dus ook al licht roze afscheiding enzo! Ook nog nooit eerder gehad... snap er niets van!
    Blijkbaar komt het wel vaker voor als ik het zo lees op internet! Ik hoop dat ik nu dan ook meteen mega vruchtbaar ben, haha! :p
    Wij proberen al een jaar zwanger te worden, maar helaas nog geen geluk gehad...:(
    Anyway... je bent dus niet de enige met (waarschijnlijke) ovulatiebloedingen!

4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    Hi, heb het mijn afgelopen 2 cysclussen ook ineens gehad.
    Denk dat het bij mij te maken had met stress ?
    Ik weet het niet althans, maar mijn laatste cyclus was het er weer opeens niet.
    Had toen telkens een week na mijn ongi een week bruin verlies .. :s
    Maar het lijkt er op dat er wel meer vrouwen last van hebben :)

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ja, hier ook last ervan. Nooit eerder gehad en ben afgelopen december weer gestopt met de pil omdat we voor een tweede willen gaan en nu ineens aan de start van iedere vruchtbare periode bruinverlies. Klein inlegkruisje vol per dag. Het stopt ook echt 1 a 2 dagen na de vermoedelijke eisprong. Je kunt er deklok op gelijk zetten en het gaat ook gelijk op met de vruchtbare dagen in de app....Rete irritant....het draagt namelijk niet echt bij aan de zin om het gezellig te maken in de hoop zwanger te worden grrrrr.

6. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik had afgelopen donderdagavond kort helder rood/roze bloedverlies op cd21 na mijn vroege mk. Nog geen echte stijging in temp gevonden. Twijfel dus of het een ovulatiebloeding kan zijn?

7. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

May 15, 2016
    587
    419
    63
    Ik heb me gister hier aangemeld omdatik dit dus ook heb en niet weet waar het vandaan komt. Volgens mijn periode kalender app hoor ik vandaag mijn ovulatiedag te hebben maar ben gister dus ongesteld geworden.. Heel irritant ! Want hoe moet ik nou mn vruchtbare dagen uitrekenen ?

8. VenusZ

VenusZ Lid

Apr 23, 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 VenusZ, May 18, 2016
    Last edited: May 18, 2016
    Hallo Skippy, heb je uiteindelijk wel je LH piek kunnen detecteren na je bloeding?

Ik heb op CD21 en CD22 ook misschien ovulatiebloeding gehad. Vandaag zit ik op CD23 en nog geen LH stijging gedetecteerd (ik test 2x per dag).
    Mijn cyclus schommelde voor mijn ma tussen 35 en 40 dagen.

9. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Maar je zit toch nu op dag 21 volgde je andere topic daar staat dat je dag 20 was?

T kan best een ovulatie bloeding zijn zolang t niet veel bloedverlies is hoor je wel vaker

10. VenusZ

VenusZ Lid

Apr 23, 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens FF toch echt op CD23 beland. Wachten op een ovulatie duurt een eeuwigheid. Ik denk voor het eerst in mijn leven vaker aan sex dan een gemiddelde man (maar met een andere bedoeling). :)

11. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Zie nu dat dit bericht ouder was niet goed gezien maar t is afwachten bij mij komt me ovulatie ook vaak heel laat of soms zelfs helemaal niet

12. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Lees ook even mee, volgens app in vruchtbare dagen, ook minimaal bloedverlies.... nooit eerder gehad....2de dag nu

13. VenusZ

VenusZ Lid

Apr 23, 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn bloedverlies nu wel als een menstruatie te beschouwen. Mijn nieuwe ronde is begonnen.

Share This Page