Geen idee welke de beste zijn eigenlijk. Toen ik gestopt was met de pil ben ik begonnen met Vitaal zwanger van de Kruidvat maar deze is nu uit het assortiment. Zit nu visolie bij door dus zijn duurder geworden. Zit nu in de 4e maand dat we zwanger proberen te worden en ben overgegaan op gewoon foliumzuur + vitamine D van het Kruidvat, lijkt me nu eerst wel genoeg, ook omdat ik tarwekiemolie gebruik deze maand. (ben bang dat ik anders teveel vitamine E binnenkrijg). Als ik daadwerkelijk zwanger ben moet ik nog even zien wat ik ga doen, of ik overstap op multivitamines voor in de zwangerschap.
Ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden. Ik slik dr mama pillen van davitamon met omega3...heb wel eens gelezen dat deze pillen te weinig vitamines bevatten...
Welke de beste zijn... geen flauw idee. Ik slikte tijdens mijn eerste zwangerschap Gravitamon en ik heb een kerngezonde dochter . Ik slik het nu weer met de hoop op snel een nieuwe zwangerschap.
Ik slik ze van essential organics. Deze zijn 100% natuurlijk en biologisch. Dus geen synthetische troep of het risico dat je veel minder binnen krijgt dan nodig is.
Ik slik die van de Hema. Vorige zwangerschap had ik Gravitamon, maar die vond ik niet heel prettig achteraf. Die van de Hema zijn wel wat groter, dat moet je wel kunnen slikken (sommige mensen hebben daar moeite mee)
Ik neem een gewone multivitamine en natuurlijk foliumzuur (en vit b12, vit D, calcium, magnesium). Als ik zwanger ben dan ga ik over op een zwangerschaps multivitamine, ik denk iets van Davitamon!
Davitamon Compleet Mama Plus met Omega 3 visolie. Geen idee of dit de beste zijn, maar ik heb ze voor en tijdens mijn vorige zwangerschap ook gebruikt en dat beviel toen prima. Nu dus weer aangeschaft als voorloopje op hopelijk gauw weer een zwangerschap.
Ik gebruikte destijds Orthica Prena Fem, al vanaf dat ik met de pil stopte. Was binnen 3 maanden zwanger en had een zorgeloze zwangerschap. Hier zit alles in ook visolie. Een vriendin raadde mij deze aan en zij kreeg het als advies van een arts. Bij de apotheek te koop maar online stuk voordeliger te krijgen. Bij een volgende zwangerschap zou ik hier weer voor kiezen!
Orthica Prena Fem, geen synthetische troep Deze kun je voor zwanger worden en tijdens zwangerschap nemen. Niet goedkoop, maar zit alles in wat je nodig hebt.
Ik ook Solgar prenatal nu. Schijnt beter te zijn! Over orthica hoor ik ook goede verhalen. Vorige zwangerschap Davitamon mama plus (of zoiets). Ben met Solgar begonnen tijdens het borstvoeden waar ik erg van af viel op aanraden van huisarts. Wel n voordeel opzich: ze zijn goed voor vantevoren, tijdens en na de zwangerschap
Ik slik nu de foliumzuur + vitamine D, als ik zwanger mag worden ga ik over op de solgar prenatal nutrients. Wel balen dat het er twee per dag zijn. Maar idd liever geen syntetische zooi. Ik werk zelf in de apotheek en krijg dan korting. Betaal dan 9 per pot daar doe je een maand mee
Mijn dokter zei dat alleen foliumzuur voldoende was, dus ik ben toen met andere vitaminen gestopt....
Foliumzuur en vitamine d van de kruidvat. Die met visolie in moet ik van spugen terwijl ik wel vis lust 😅