Ovulatiebloeding stopt niet - enig idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dominique71, 17 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey meiden, is er iemand die dit wel eens heeft meegemaakt of weet wat dit is?

Op dag 12 heb ik een ovulatietest gedaan en die was positief. Joepie! Toen ik twee dagen daarna bruinverlies had, dacht ik dat het een ovulatiebloeding was. Alles goed, tot zover, dacht ik.

Maar, nu heb ik die bloeding al 5 dagen! En nu ook dat zware gevoel in mijn onderbuik erbij, alsof ik ongesteld ga worden.

Wat zou dit nou kunnen zijn? Een extreem vroege ongesteldheid of zo? Ik heb nog nooit een korte cyclus gehad, en ben ook altijd vrij regelmatig geweest.

Alle input welkom!

Groetjes :( ,

Dominique

2. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hoi Dominique,

Ik weet het helaas niet. Heb zelf nog niet gehoord van een ovulatiebloeding?!

Misschien heeft iemand anders hier van gehoord?
    Succes, Sjaak

3. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Sjaak,

Bedankt voor je reactie.
    Ja, ik noem het maar een ovulatiebloeding, want ik heb gelezen dat je dat rond je ovulatie een paar dagen kan hebben. Ik heb het zelf hiervoor ook nooit eerder gehad - als dit het ook is tenminste ... :rolleyes:

Groetjes,

Dominique

4. bengel

bengel Niet meer actief

is het echt een bloeding, normaal/hevig/weinig? rood bloed, bruin bloed?
    ik heb nml 9 dagen bruin bloed gehad..en weet dus ook niet hoe ik tellen moet. heb nu maar 2 tellingen bijgehouden. :(

bengel

5. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Bengel,

het is wat je noemt bruinverlies. Niet echt bloed, dus.

Lekker veel details, he? Sorry :oops:

Dus jij hebt ook zoiets? Was dat ook vanaf het midden van de maand?

6. Niet meer actief

Als ik het zo hoor dan ben je aan het ontpillen!

7. bengel

bengel Niet meer actief

ja ik had het halverwege de maand, dominique...
    en ja angeltje, dit is pas ronde 2 dus t zal wel ontpillen zijn..
    dat hoop ik , want stiekem ben ik ook aan het stressen, zo van: kan ik ooit wel kids krijgen enz...maar ja..ik lees dat elke vrouw die onzekerheid wel eens heeft....

8. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Dat is toevallig! Ik zit ook in ronde 2 nadat ik ben gestopt met de pil.

Ik kan me ook helemaal vinden in wat je zegt, Bengel, want ik ben ook een beetje aan het stressen. Straks kan ik helemaal niet zwanger worden of zo. Ik ga ook meteen denken dat ik allerlei aandoeningen heb die deze onregelmatige cyclus veroorzaken. Of dat ik vervroegd in de overgang ben of zo! Over stresskip gesproken!

Ok, dus als ik het goed begrijp is valt dit onder "normaal" als je aan het ontpillen bent?

Angeltje, kan je wat meer vertellen over dat ontpillen en bruinverlies midden in de maand? Ik had wel al gelezen dat je soms lang kan wachten op je eerste ongesteldheid, maar deze is nieuw voor mij.

Alvast onwijs bedankt van

Dominique

9. bengel

bengel Niet meer actief

ik weet dat je cyclus overhoop kan liggen en allemaal rare dingen kan laten zien. zo had ik ronde 1 van 70!!! dagen...en het rotte is, alles wat er gebeurd met je, denk je..zou t zo zijn???
    ik ben nu aan het wachten dat ik ongi wordt, want zwanger voel ik me niet...
    volhouden dominique, positief blijven das het allerbelangrijkste!!

Gr en hou je me op de hoogte?
    bengel

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Bedankt, Bengel! Ik blijf rustig duimen en tussendoor gezellig klussen.
    Ik zal het heeeeel zeker posten als ik zwanger mag raken!

Laat jij het ook weten?

Groetjes,

Dominique

11. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben nu 10d dagen overtijd, en test negatief. maar het is dan ook pas ronde 2 dus had niet anders verwacht. ik krijg van de HA weer een primolut kuurtje omdat ik zo'n last heb van pms klachten...
    succes jij !!

Gr bengel

Deel Deze Pagina