Klussen nu of morgen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brabantse1982, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hello ladies,
    Ik ben gister in ZH geweest en had een folikel van 15 mm. Nu hebben wij gister geklust en doen het om de dag. Maar eigenlijk doen we het dan dus morgen pas weer, is dit niet te laat? Want als die folikel 2 mm per dag groeit (meting was ook nog eens in de ochtend) dan kan ie morgen al springen, ben ik dan niet te laat en is gister dan niet te vroeg?
    Hoop dat jullie eruit komen ;)
    xxxxxxxxxx

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Wat ik weet over een goede site over zwanger worden is dat je rond de ovulatie je de frequentie van het vrijen kunt opvoeren van om de dag naar elke dag rond de eisprong. Ik zou dus elke dag doen nu je eitje al 15 mm is.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Jee... dan maar meteen aan de slag zou ik zeggen! SUCCES!

4. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja gaan vanaaf ook maar weer aan de klus, want heb van die gekke buikpijntjes vandaag, dus denk dat t staat te gebeuren!
    xxxxxxxxxx

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nah, manlief had er moeite mee....hij voelde voor t eerst teveel druk. En 2 dagen achter elkaar vind hij sowieso moeilijk ;) Pfff...ik voelde me echt rot en was echt teleurgesteld, reageerde het op hem af, lullig he? Ik schaam me rot, eenmaal bij zinnen hebben we het er goed over gehad, verbaast me dat t nu pas kwam dat hij er teveel mee bezig was. Maar ja, je denkt zo snel...gemiste kans.... Maar goed, vanavond nog maar eens relaxe proberen, mn temp is nog normaal en geen posi ovutest, dus nog niet te laat.
    xxxxxxxx

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    klussen maar haha succes

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    inderdaad gaan klussen :D veel plezier!

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Echt zo zwaar rot, t gaat echt meewegen, die druk. Gister ging t goed, maar ik vind t echt niet leuk op deze (dwingende) manier....pfffffffffff....heb het er ff mee gehad. Heb gewoon geen zin, maar doe t toch omdat je anders kans mist... Dat is toch erg dat t zo moet ? xxxxxxxx verdrietige brabantse

9. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wat doe je online!!!???
    KLUSSEN!!

Gisteren is niet te vroeg en vandaag niet te laat maar morgen (als je eisprong is geweest) verminderd je kans. Als je man gezond zaad heeft is gisteren perfect want dan is zijn zaad al lekker lang onderweg (en misschien al wel aan het picknicken terwijl het wacht op het eitje :) )

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Oh en misschien even ter info. Toen we onze zoon gemaakt hebben was dat 3 dagen voor mijn eisprong. Dat was die maand (tot we erachter kwamen dat ik zwanger was) de enige keer. Toen ik mijn man de positieve test liet zien was zijn antwoord: oh ok, laten we dat maar even "vieren". ;) :D

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mn mannetje heeft mega-super zaad volgens alle tests en gister is dus prima genoeg ;) Maar k krijg m nie zover t vandaag te doen, maar t is ook wel goed zo. Om de dag was prima volgens de gyn en daar houden we ons prima aan, ookal vind ik t niet zo leuk nu, t is voor t goede doel. Ik denk alleen dat t weer geen bingo gaat zijn en t voor ons nog heel lang gaat duren/ nooit gaat gebeuren. Echt een rotgedachte, zo stom, maar ik voel t zo...bah! Sorry schatten!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    LYNNAMI, thankxx voor je positieve woorden meis!
    xxxxxx

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    nog steeds geen eisprong in beeld ;)
    xxxxxx

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik zou het lekker vandaag en morgen doen.

Niet geschoten altijd mis zeg maar.

succes meid

15. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Vandaag geklust, morgen miss ook wel, maar niet verplicht ;) Ben benieuwd naar mn temp morgen, aangezien ik vandaag halve dag buikspierpijn heb gehad....miss toch ei gesprongen vandaag?
    xxxxxxxxxxxx

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    de gyno heeft me altijd gezegd dat als je in je vruchtbare dagen om de dag klust, je dan echt wel je kansen goed benut. Immers, zaadcellen leven een paar dagen, en een eicel 24 uur, dus stel je klust ma-wo-vr en je eisprong is op do, dan zijn er dus ook al zaadcellen 'aanwezig'. (klinkt dat gek zo he!)

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    enne, keertje extra kan geen kwaad ; ) maar als je dus om de dag vrijt dan heb je echt wel je kansen goed benut hoor!

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey naamgenoot ;)
    Ja weet dat dat genoeg is. Ben vorige cyclus begonnen met clomid 50 en goeie eisprong gehad, alleen erg vroeg op dag 11 en niet goed geklust helaas. Zag t aan mn temperatuur, mn ovutest, mn c-slijm en aan mn tepels, bloed gaf ook goede uitslag. Nu heb ik dus niks....alleen worden mn tepels sinds vanavond wel wat pijnlijker en had halve dag spierpijn in de buik, maar mn temp was niet gedaald deze week....wat normaal voor eisprong wel is. Miss morgen tempstijging, dan weet ik genoeg. Ben zooow bang dat k geen eisprong heb deze cyclus...pfffffffff.
    Bahbah, hahaha, wat een gedoe he ;) Maar ik ben positief ingesteld sinds gister, dus ik probeer er niet aan te denken, we hebben nog tijd zat :) Jahoo.
    xxxxxxxxxx

19. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Niemand die het herkend?
    xxxxxxxxxx

20. Sas26