uitslag/huidirritatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by kweb, Jan 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hallo meiden,

Sinds vandaag zitten mijn handen onder de irritatieplekken. Het begon bij mijn knokkels en nagels en nagelriemen zijn erg rood.
    Nu zag ik net dat ik op mijn linkerpols ook een lelijke plek heb. Beide handpalmen zijn vuurrood. Heb nu mijn horloge van mijn linkerhand naar mijn rechterhand gedaan om te kijken of het daarvan komt.
    Het lijkt me sterk, omdat ik altijd tegen alles kan. Heb wat dat betreft echt de ideale huid....

Heeft 1 van jullie enig idee? Kan dit een zwangerschapskwaaltje zijn? Zit nu in ronde 5 en zit nu op de wachtbank in mijn luteale fase...het is dus nog even afwachten...maar die gekke uitslag.....

Iemand?

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Ik heb het een keer gehad na het snijden van een hete pepertje. Toevallig gedaan? Het klinkt eerder als een allergische reactie in plaats van een zwangerschapskwaal maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Anders even de assistente bellen?

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey hope,

bedankt voor je reactie... Natuurlijk heb ik gedacht wat ik allemaal gedaan heb, maar niets geks....en het is pas net op het werk op komen zetten. Heb geen andere zeep of iets gegeten ofiets... heel gek.

Ga van het weekend toch even naar de dokter, dan zal ik het wel even meenemen

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hoi kweb,

Ja weet je wat het is, soms denk je niets geks te hebben gedaan en onbewust is er toch iets geweest wat het heeft doen opkomen. Zo ook ik toen, ik dacht heb niks raars gedaan (heb al vaker een heet pepertje gesneden) maar blijkbaar sindsdien allergisch want pas de 2de keer drong het tot me door dat het de vorige keer ook daarna was en verder nooit.

Maar wel goed dat je nog even een gelegenheid hebt om het te vragen. Hoop dat het snel over is.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    nou schiet mij maar lek, alle plekken zijn weg. Normaal zou ik denken dat ik gek ben geworden LOL maar mijn collega`s hebben het ook gezien. Heb nu alleen nog last van rode handpalmen en het jeukt nog wel...nouja, als het weg is, zal het niet zo ernstig zijn hihi

Share This Page