Even een vraag die ik ietwat genant vind om te stellen maar waar ik toch antwoord op hoop te krijgen.... Gisteren verloor ik toen ik onder de douche stond een klomp slijm van wel 2cm bij 2cm... ik zag wat vreemds richting het doucheputje stromen en toen ik het tegenhield bleek het dus een klompje slijm te zijn. Helemaal doorzichtig, het leek wel gel. Gisteravond naar de wc en zo'n zelfde gelklomp in mijn onderbroek... Ik ben deze maand gestopt met de pil en heb hiervoor de pil 10 jaar geslikt, ik weet dus niet meer zo goed hoe de eisprong vroeger verliep... Maar is dit nou de afscheiding die bij de eisprong hoort? Of kan het ook een teken zijn van eventuele zwangerschap? Wat een vreemd trucje kan je lichaam uithalen zeg! Ik ben af en toe een beetje afscheiding wel gewend, maar dit was toch wel een happening.... (vies verhaal he wat een mens wel niet allemaal op t internet durft te gooien als het enigzins anoniem is)
heb je geen ovu test gebruikt ? kan idd een wat late eisprong zijn doorzichtig slijm hoort vaak in een vruchtbare periode! dus dat word klussen vanavond en als je een ovu test hebt liggen doe m dan meteen even dan weet je t zeker !
ik heb hier wel meer over gelezen op het forum! maar durf zo niet te zeggen wat het is. ik denk dat niemand het met zekerheid kan zeggen. nou succes met je vraag liefs
Ik heb het deze en de vorige ronde ook gehad. Geen idee wat het is, ik denk dat het iets met de eisprong te maken heeft maar weet het niet zeker. 't Is best wel taai ook. Ik hoop dat het met m'n ei te maken heeft, want dat zou betekenen dat we goed geklust hebben.
Hai ik ontdekte dat ook in de 1e ronde en heb een beetje paniekerig het internet afgespeurd. Dit is het 'beroemde' cervixslijm, waarmee de eisprong wordt aangekondigd. Het is vergelijkbaar met rauw eiwit haha! Heb je ook last van je buik gehad?Meestal is de eisprong op dag 14, maar ik heb m ook pas op dag 20/22. Als je een ovulatietest heb liggen kan je die ook nog proberen om te kijken of je idd je eitje hebt. Succes!
Hoi! Nee ik heb geen ovulatietesten in huis. Ik ben daar express niet aan begonnen anders vrees ik dat de kans nog al groot wordt dat ik gefixeerd raak op het fenomeen zwanger worden hihi... Ik heb inderdaad wel wat last gehad van mijn buik die dag maar ik dacht dat ik een aantal dagen terug ook al een eispring had gevoeld... vreemd ding dat vrouwelijk lichaam!
@afteranne ik heb dit ook gehad, geen idee wat het was! ik was daarna in ieder geval niet zwanger. maar ik schrok toen ook toen het gebeurde!
Ik denk ook dat het met je eisprong te maken heeft. Dat klinkt idd als Cervix slijm. Ik heb het in ieder geval ook gehad.
Dat heb ik ook elke maand. Hoewel niet zoveel als jij beschrijft, maar toch wel merkbaar. Volgens mij is het inderdaad een eisprong.
bedankt voor jullie reacties! hihi fijn om te horen dat meer meiden hier bekend mee zijn! Ben benieuwd of ik het volgende maand weer zal hebben!
hey meid ik had het ook in de eerste maand nadat ik was gestopt met de pil, ik zat op de wc en toen ik wilde afvegen trok ik zo een sliert uit mijn... nou ja je weet wel.. ik strok me kapot! Later vertelde de dokter mij dat de pil er voor zorgde dat er een bescherm laagje om de baarmoedermond kwam zodat de zaadjes er niet doorheen kunnen ofzo. Zwangere vrouwen hebben dat ook. Hij dacht eerst ook dat ik zwanger was geweest omdat het had losgelaten, maar toen heeft hij verder gezocht en kwam hij tot die conclusie. Niks om je druk over te maken, maar het is wel eng ja.. Heb er trouwens geen last meer van gehad. Slijm tijdens je ei is echt wel anders en niet zo veel.
hoi muppet, ik gebruikte ook de diana 35, zou dat er wat mee te maken kunnen hebben? bedankt voor je berichtje... ik ben niet bekend met het verhaal wat je huisarts heeft verteld, klinkt wel aannemelijk...
ik weet het niet maar het zou heel goed kunnen! Hij is natuurlijk super zwaar en heeft van bepaalde hormonen heel veel. Ga het binnenkort eens uitzoeken. Wees maar blij dat de prop foetsie is! Kunnen de zaadjes we weer langs! hihi Succes met zwanger worden meid!
Inderdaad als het die prop is waar jouw huisarts het over had, dan ben ik blij dat het ding nu foetsie is! kan het zwemploegje van mijn man er beter door! whahaha! Jij ook succes he!